Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dużo tutaj ostatnio było wspominane o tym ze przesyłki nadawane przez Fedex, GLS czy własnym transportem wpływają na obniżenie statystyk jakości sprzedaży. Bo przewoźnicy Ci nie są zintegrowani z systemem Allegro i on ich nie widzi. Nie zalicza wiec np wysyłek w terminie. A ja mam inną historię....
Psiakość "ucierpiała", sprawdzam więc, importuję plik excelowy i... jest "przesyłka nie nadana w terminie". Poczta Polska. Sprawdzam u siebie. Jak najbardziej nadana. W czy m jest problem? Przecież PP jest zintegrowana z systemem Allegro?? Uwaga : system All bierze "pierwszą" datę z systemu Poczty Polskiej i od niej liczy czas nadania. W moim wypadku System PP pokazuje tylko : datę doręczenia! Nie ma nadania, transportu, przeładunków itp.. TYLKO ODBIÓR 😂. Tak więc All wzięło datę odbioru przez klienta i stąd ta obniżka. Jak widać po psiakości można oberwać z bardzo dziwnych powodów....
Miłego dnia !😃
Podobnie bywa z paczkomatami InPost. Ale jest większy problem. Jeśli kurierem jest GLS lub DHL, to nawet jeśli zaoferujesz identyczne warunki jak ma Smart, to i tak twoja darmowa przesyłka nie będzie prawidłowo oznaczona, a filtr darmowości będzie daleko poza ekranem, podczas gdy filtr darmowego Smart na pierwszym miejscu. To jest nieuczciwe.
Update : Allegro każe mi samemu z Pocztą wyjaśniać dlaczego tak jest.
Tak to nie ja integruję te systemy. Tak to ja mam wyjaśnić dlaczego tam jest bug.
Funny🤗
@pinsplash informacja zawarta na stronie Poczty Polskiej dotycząca systemu śledzenia przesyłek:
"Wyświetlane informacje mają jedynie charakter poglądowy i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń wobec Poczty Polskiej S.A.".
Update z dzisiaj. Poczta Polska kazała mi się "gonić". Przesyłka dostarczona? - dostarczona. Więc w czym problem?
A poza tym : Nadmieniamy, że wyświetlane informacje w systemie monitorowania mają jedynie charakter poglądowy i brak wpisów w systemie śledzenia nie ma wpływu na realizację usługi.
Teraz ruch po stronie Allegro...😁
@pinsplash Jeśli to Allegro wymyśliło jakość sprzedaży oparte na poglądowych danych, to niech teraz to poprawia.
@pinsplash Wysyłałeś pytanie czy reklamację na tę przesyłkę?
Możesz wysłać skargę do Urzędu który jest wyżej lub wojewódzkiego który się zajmuje skargami. Opisz do czego jest Ci taka informacja potrzebna. Tobie to już nie pomoże w tym przypadku ale może coś z tym zrobią na przyszłość. Może to wina Pani Krysi bo jej się nie chce robić a może awaria skanera na Twojej poczcie. Może naprawią.
@__RPM_ Dostałem juz odpowiedź od allegro, ale jest tak abstrakcyjna że jej (na razie) tu nie zamieszczam. Poprosiłem odpowiadającego o oficjalne podpisanie się pod punktami które wysłałem i czekam...jak nie to opiszę co dalej się dzieje😁
@pinsplash Napisz na tą pocztę tak jak wyżej napisałem. To jest Urząd. Oni rozliczają się przynajmniej statystycznie z ilości skarg. Teoretycznie będzie im zależało aby mieć ich jak najmniej, na poprawie jakości usług. Jeszcze dekadę temu na poczcie nie szło płacić kartą, jedynie gotówką.
@TATLOK allegro nic poprawi. Nie mając danych źródłowych musieliby wróżyć. Mogą zrobić jednak jakiś wyskakujący alert.
@__RPM_ Ale na co złożyć reklamację? Na wykonaną usługę?? Ja jestem z ich usługi zadowolony 😂 ( tym razem)
To Allegro usiłuje mi wmówić że Odbiór to synonim słowa Nadanie
@pinsplash przede wszystkim doprecyzowanie - w tym wskaźniku nie przyznajemy punktów ujemnych. Zatem w dosłownym sensie wysyłka innymi kurierami nie wpływa na obniżenie jakości sprzedaży, może tylko wpłynąć na obniżenie Twojej pozycji w stosunku do pozycji innych sprzedawców (którzy wysyłają przesyłki zintegrowane). Niby tylko doprecyzowanie, ale jednak istotne.
Co do Twojej przesyłki - pomijając wyjaśnienia pracownika, w które się nie zagłębiałem - ona rzeczywiście w systemie Poczty nie ma daty nadania, a jedynie dwa statusy: "do odbioru w placówce" i "odebrano w placówce". To nie jest błąd Allegro, bo to samo widać również na stronie Poczty. Zakładam, że takie przypadki się mogą zdarzyć, systemy informatyczne są zawodne, ludzie też, pytanie jak dużo ich jest. Bo jeżeli ułamek promila, to obawiam się, że po prostu trzeba się z tym pogodzić, że raz na jakiś czas coś takiego wystąpi, że jakiś urzędnik czegoś nie zeskanuje, nie zatwierdzi itp. - nie da się tego raczej uniknąć.
@msniezek Maciek, Ja wiem że system PP jest delikatnie mówiąc niedoskonały. O czym informuje również sama Poczta. Więc to nie błąd Allegro ale przewoźnika i tutaj pełna zgoda 😉
Ale błędem allegro jest : Opieranie się na tak niedoskonałym narzędziu, a co za tym idzie : wpływaniu negatywnie na pozycjonowanie/biznes sprzedawców w razie "wtopy" PP ( a nie sprzedawcy). I trwanie w błędzie nie korygując tego po przedstawieniu dowodów że to błąd.
Co do wzięcia na klatę - jeszcze jakiś post na ten temat popełnię 🤔
@pinsplash do tego już się odnosiłem - nie ma narzędzi doskonałych. Jeżeli taki błąd byłby powtarzalny, jeżeli tych przypadków byłoby więcej, na pewno zadziałalibyśmy w tej sprawie. Ale jak na razie ich nie ma...
@pinsplash W jaki sposób nadajesz przesyłki PP?
Pozostaje najstarsza metoda i jedyna skuteczna...reklamacja z tytułu nienależycie wykonanej usługi - w tym przypadku nierzetelne ocenianie jakości dostawy.