Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Okazuje się, że nawet jak zakończymy wszystkie aukcje (urlop, pobyt w szpitalu - operacja lub ostatnie wydarzenia) i nie mamy możliwości powierzenia prowadzenia działalności innej osobie, to narażamy swoją ocenę w "Jakości mojej sprzedaży" na drastyczne spadki.
W czasie urlopu za granicą może się okazać, że nie ma możliwości skorzystania na czas z internetu, a po operacji możemy wylądować na kilka dni na intensywnej opiece.
A brak odpowiedzi na zadane pytanie przez aukcje, w momencie jak aukcja jest zakończona (nieaktywna) przez osoby, które mają je w zakończonych obserwowanych, jest nieprawidłowe. Brak odpowiedzi może zniszczyć "Jakość mojej sprzedaży" poprzez odjęcie nawet 500 punktów lub więcej.
Nawet ustawienie automatycznej odpowiedzi w poczcie, nie gwarantuje, że system Allegro prawidłowo zaliczy odpowiedź. Jest to tylko automat działający w stosunku 1 do 1. Jedno pytanie, jedna odpowiedź.
Niestety Allegro na dzień dzisiejszy nie widzi problemu i nie zamierza tego zmieniać.
Pozdrawiam
@GTELSZCZECINSprawdź poprzednie wątki, było to już wielokrotnie poruszane. Masz rację.
To ty jesteś biznesmen i ty organizujesz pracę w swojej firmie. Jeśli nie podołasz to Twoich klientów powinna obsłużyć konkurencja.
@TATLOKRozumiem że masz jednoosbową działalność gospodarczą i nie wyjeżdżasz na urlopy, oraz nie chorujesz? W takim razie nie wiem czy gratulować czy współczuć.
ps Mały hint : Tu nie chodzi o rzeczywistą obsługę klienta, a o jej ocenę przez Allegro. A to są dwie RÓŻNE rzeczy.
Można prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą, przez miesiąc, kwartał no może rok, ale ta działalność ma się rozwijać, powiększać - w przeciwnym razie to strata czasu. Przecież żyjemy w kraju przychylne nastawionym i niezmiernie pomocnym w stosunku do osób przedsiębiorczych. Zarówno Państwo, jak i sąsiedztwo oraz ogół społeczeństwa śpieszy z pomocą. Jeśli wszyscy pomagają to dlaczego się nie rozwijać.
Już to słyszałem od innego sławnego małego pana: "..że ci, których nie stać na opłacenie wysokiego ZUS, nie nadają się do prowadzenia biznesu". Jak się biznesu nie prowadzi, tylko drenuje innych to łatwo takie rzeczy mówić.
@TATLOK co Ty bierzesz ? ja też chcę 😄
Precyzuję. Odpowiedzi na pytania od kupujących wpływają na dwa wskaźniki Jakości sprzedaży:
Wszystko zatem zależy od skali biznesu. Jeżeli otrzymuje się jedną jedyną wiadomość i nie odpowiada na nią przez dłużej niż dobę - rzeczywiście może to być znaczący spadek. Ale jeżeli problem jest z jedną z wielu wiadomości, najprawdopodobniej nie będzie to miało większego efektu dla konta.
Odpowiadamy na wszystkie pytania klientów w ciągu 24h a i tak nasz wynik oscyluje tylko w około 80% Odpowiadamy za pomocą gmaila, bo centrum wiadomosci jest nieużyteczne w ogóle.
Czyli coś tu nie gra, albo nie rozumiemy zasad.
Rozumiemy, że:
między 23.59 w piątek a 00:01 w poniedziałek, dla systemu Allegro to są 2 minuty?
czas liczy się do pierwszej odpowiedzi, później, gdy klient znowu pisze w tej samej wiadomości, już nie?
gdy klient odpowiada do naszego maila (np. z potwierdzeniem zamówienia) to się nie liczy?
Pytania:
Czemu nie ma możliwości obsługi centrum wiadomosci przez API?
Kiedy będzie jakaś lista wiadomości, które zaniżają wskaźniki?
Można by wprowadzić jakiś prefix do wiadomości z CW, które przychodzą na maila (np. "Centrum wiadomości")?
DBAJMY ...
To jakiś żart?
Napisałem do sprzedającego kilka zapytań, na każde otrzymałem odpowiedź typu: dziękujemy za wiadomość, odpowiemy tak szybko jak to możliwe bla bla bla
Oczywiście na żadne zapytanie odpowiedzi nie otrzymałem ale dla Was jest OK?
Sprzedający ma wszystko zgodnie z Waszymi regułami OK?
Jak tak wygląda standard dobrych relacji to ja chyba czegoś tu nie kumam
@GTELSZCZECIN w czasie urlopu Klient musi wiedzieć co się dzieje, więc tutaj pomocny będzie Autoresponder, który poinformuje go o opóźnieniu w odpowiedzi na zgłoszenie / pytanie.
Zwykły autoresponder na poczcie wyśle odpowiedź na adres powiadomienia@allegro.pl. czyli nie zadziała. Dlatego niezbędne jest skorzystanie z dedykowanego autorespondera:
https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/autoresponder-poczty-email/o_narzedziu/
Jeśli chodzi o odpowiedzi na dyskusje, to tutaj też autoresponder może pomóc:
https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/autoresponder-dyskusji-allegro/o_narzedziu/