Jakość mojej sprzedaży

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Okazuje się, że nawet jak zakończymy wszystkie aukcje (urlop, pobyt w szpitalu - operacja lub ostatnie wydarzenia) i nie mamy możliwości powierzenia prowadzenia działalności innej osobie, to narażamy swoją ocenę w "Jakości mojej sprzedaży" na drastyczne spadki.
W czasie urlopu za granicą może się okazać, że nie ma możliwości skorzystania na czas z internetu, a po operacji możemy wylądować na kilka dni na intensywnej opiece.
A brak odpowiedzi na zadane pytanie przez aukcje, w momencie jak aukcja jest zakończona (nieaktywna) przez osoby, które mają je w zakończonych obserwowanych, jest nieprawidłowe. Brak odpowiedzi może zniszczyć "Jakość mojej sprzedaży" poprzez odjęcie nawet 500 punktów lub więcej.
Nawet ustawienie automatycznej odpowiedzi w poczcie, nie gwarantuje, że system Allegro prawidłowo zaliczy odpowiedź. Jest to tylko automat działający w stosunku 1 do 1. Jedno pytanie, jedna odpowiedź.
Niestety Allegro na dzień dzisiejszy nie widzi problemu i nie zamierza tego zmieniać.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GTELSZCZECINSprawdź poprzednie wątki, było to już wielokrotnie poruszane. Masz rację.
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To ty jesteś biznesmen i ty organizujesz pracę w swojej firmie. Jeśli nie podołasz to Twoich klientów powinna obsłużyć konkurencja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TATLOKRozumiem że masz jednoosbową działalność gospodarczą i nie wyjeżdżasz na urlopy, oraz nie chorujesz? W takim razie nie wiem czy gratulować czy współczuć.
ps Mały hint : Tu nie chodzi o rzeczywistą obsługę klienta, a o jej ocenę przez Allegro. A to są dwie RÓŻNE rzeczy.
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Można prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą, przez miesiąc, kwartał no może rok, ale ta działalność ma się rozwijać, powiększać - w przeciwnym razie to strata czasu. Przecież żyjemy w kraju przychylne nastawionym i niezmiernie pomocnym w stosunku do osób przedsiębiorczych. Zarówno Państwo, jak i sąsiedztwo oraz ogół społeczeństwa śpieszy z pomocą. Jeśli wszyscy pomagają to dlaczego się nie rozwijać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już to słyszałem od innego sławnego małego pana: "..że ci, których nie stać na opłacenie wysokiego ZUS, nie nadają się do prowadzenia biznesu". Jak się biznesu nie prowadzi, tylko drenuje innych to łatwo takie rzeczy mówić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TATLOK co Ty bierzesz ? ja też chcę 😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Precyzuję. Odpowiedzi na pytania od kupujących wpływają na dwa wskaźniki Jakości sprzedaży:
- Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów. Można tu stracić punkty, jeżeli odsetek terminowych (tzn. udzielonych w czasie 24h) odpowiedzi jest niższy niż 95% (10 punktów za każdy 1 p.p. poniżej 95%).
- Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów. Można tu stracić punkty, jeżeli średni czas odpowiedzi jest wyższy niż 24h (5 punktów za każdą godzinę poniżej 24h).
Wszystko zatem zależy od skali biznesu. Jeżeli otrzymuje się jedną jedyną wiadomość i nie odpowiada na nią przez dłużej niż dobę - rzeczywiście może to być znaczący spadek. Ale jeżeli problem jest z jedną z wielu wiadomości, najprawdopodobniej nie będzie to miało większego efektu dla konta.
Menedżer Społeczności

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odpowiadamy na wszystkie pytania klientów w ciągu 24h a i tak nasz wynik oscyluje tylko w około 80% Odpowiadamy za pomocą gmaila, bo centrum wiadomosci jest nieużyteczne w ogóle.
Czyli coś tu nie gra, albo nie rozumiemy zasad.
Rozumiemy, że:
między 23.59 w piątek a 00:01 w poniedziałek, dla systemu Allegro to są 2 minuty?
czas liczy się do pierwszej odpowiedzi, później, gdy klient znowu pisze w tej samej wiadomości, już nie?
gdy klient odpowiada do naszego maila (np. z potwierdzeniem zamówienia) to się nie liczy?
Pytania:
Czemu nie ma możliwości obsługi centrum wiadomosci przez API?
Kiedy będzie jakaś lista wiadomości, które zaniżają wskaźniki?
Można by wprowadzić jakiś prefix do wiadomości z CW, które przychodzą na maila (np. "Centrum wiadomości")?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
DBAJMY ...
To jakiś żart?
Napisałem do sprzedającego kilka zapytań, na każde otrzymałem odpowiedź typu: dziękujemy za wiadomość, odpowiemy tak szybko jak to możliwe bla bla bla
Oczywiście na żadne zapytanie odpowiedzi nie otrzymałem ale dla Was jest OK?
Sprzedający ma wszystko zgodnie z Waszymi regułami OK?
Jak tak wygląda standard dobrych relacji to ja chyba czegoś tu nie kumam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GTELSZCZECIN w czasie urlopu Klient musi wiedzieć co się dzieje, więc tutaj pomocny będzie Autoresponder, który poinformuje go o opóźnieniu w odpowiedzi na zgłoszenie / pytanie.
Zwykły autoresponder na poczcie wyśle odpowiedź na adres powiadomienia@allegro.pl. czyli nie zadziała. Dlatego niezbędne jest skorzystanie z dedykowanego autorespondera:
https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/autoresponder-poczty-email/o_narzedziu/
Jeśli chodzi o odpowiedzi na dyskusje, to tutaj też autoresponder może pomóc:
https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/autoresponder-dyskusji-allegro/o_narzedziu/