Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem sprzedającym, który realizuje materiały pod indywidualne zamówienie klienta.
Po dokonaniu zakupu na Allegro, oczekuję aż klient wyśle mi swój projekt lub materiały.
Niestety często klient nie czyni tego przez kilka, a nawet kilkanaście dni...pomimo naszych ponaglających mail'i i tel..
Co wówczas mam uczynić, aby moja ocena sprzedaży nie spadła, ze względu na tak długi czas realizacji zlecenia ?
@agencjapuls nic nie zrobisz , to klejna patologia serwisu .
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ jest temat .
@agencjapuls może ustaw na maksymalny czas 60 dni
Dzięki za odp.. Może to jednak zniechęcić większość moich klientów, którzy oczekują realizacji z dnia na dzień 😉
@agencjapuls, faktycznie - sytuacja, o której mówisz, nie ma idealnego rozwiązania. Możesz jedynie wydłużyć czas dostawy w ofertach lub uśrednić go, jeśli są to częste przypadki.
Natomiast będziemy badać skalę tego typu sytuacji. 🙂