Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Przeglądając statystyki dotyczącej jakości wysyłki, zauważyłem taką małą nieścisłość.
Dane pokazane sugerują że mamy dwie przesyłki nie wysłane w terminie, po przeanalizowaniu raportu okazuje się że te dwie przesyłki zostały anulowane przez klienta po opłaceniu ich a jeszcze przed wyjazdem przesyłek (zwrot środków dokonany, zwrot prowizji również) Więc zastanawia mnie czy to jest błąd nasz na jakimś etapie po anulowaniu zamówienia czy nie doprecyzowany mechanizm, który sprawia takie przekłamane dane. Dodam, iż jeśli zdarzy się wiele takich anulacji w miesiącu to statystyki strasznie zlecą w dół.
Pozdrawiam
Sklep Polmer
@Firma-Polmer, czy możesz podać numery tych zamówień?
@Firma-Polmer, faktycznie, widzę, że te zamówienia zostały anulowane - tak, jak mówiłeś. 🙂 Jeśli kupujący anuluje zamówienie, wykluczymy je z Jakości sprzedaży.