anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jeden klient sklada kilka zamowień w kilku malych paczkach

MAMY ROZWIĄZANIE!
barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

Hej.  Jeden klient w ciągu 15 minut złożył mi 4 osobne zamówienia na małe kwoty.  3 zamówienia po  kilkanascie  złotych ( z czego większa  część to koszt wysyłki do paczkomatu,bo w paczce jeden drobny produkt). Czwarta  paczka minimalnie większa.  Wszystkie w pełni opłacone. Dla mnie sytuacja conajmniej dziwna,  ale sprzedaje od niewiele ponad miesiąca więc nie mam doświadczenia. Zdarzają się Wam tacy klienci?  Czy to normalne że ktoś płaci dobrowolnie 4 razy za przesyłkę, jak można by to spokojnie spakować do jednej paczki?  

Tak myślałam żeby zadzwonić i zaproponować ze wyśle w jednej  wrócę opłacone koszty tych 3 wysyłek, ale z drugiej strony też nie chce być nadgorliwa, bo w punktu widzenia allegro  też by to chyba ciężko było ogarnąć bez anulowania zamówien itp. Czy macie doświadczenia z takimi klientami? 

Szczerze mówiąc to boję się trochę takiego klienta, bo jak mu coś odwali  to może dac mi 4x negatyw  i biorąc pod uwagę, że mam póki co tylko  kilkadziesiąt opinii to w takiej sytuacji mogłoby być po mnie 😞

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
kytorr
#13 Ambasador#

 Może zapomniał o czymś lub w miarę zakupu czasem odkrywa się że a przecież przyda się to żeby zrobić to i to. Adresy te same? Może ma SMART rodzinny i zamawia dla różnych osób?

oznacz moderatorów
barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

Wcale nie ma smarta bo jeden zakup był ponad 40zł ,A mimo wszystko płacił przesyłkę 🙂

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@barwyflory_pl Lepiej wyślij cztery paczki, bo polecą Ci statystyki, a także klient może zgłosić brak części towaru, gdy wyślesz wszystko w jednej. Druga opcja - klient anuluje zamówienia i kupuje ponownie, płacąc za wspólną wysyłkę. Skontaktuj się z nim i to ustalcie.

oznacz moderatorów
Agent051
#16 Inspirator#