Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej. Jeden klient w ciągu 15 minut złożył mi 4 osobne zamówienia na małe kwoty. 3 zamówienia po kilkanascie złotych ( z czego większa część to koszt wysyłki do paczkomatu,bo w paczce jeden drobny produkt). Czwarta paczka minimalnie większa. Wszystkie w pełni opłacone. Dla mnie sytuacja conajmniej dziwna, ale sprzedaje od niewiele ponad miesiąca więc nie mam doświadczenia. Zdarzają się Wam tacy klienci? Czy to normalne że ktoś płaci dobrowolnie 4 razy za przesyłkę, jak można by to spokojnie spakować do jednej paczki?
Tak myślałam żeby zadzwonić i zaproponować ze wyśle w jednej wrócę opłacone koszty tych 3 wysyłek, ale z drugiej strony też nie chce być nadgorliwa, bo w punktu widzenia allegro też by to chyba ciężko było ogarnąć bez anulowania zamówien itp. Czy macie doświadczenia z takimi klientami?
Szczerze mówiąc to boję się trochę takiego klienta, bo jak mu coś odwali to może dac mi 4x negatyw i biorąc pod uwagę, że mam póki co tylko kilkadziesiąt opinii to w takiej sytuacji mogłoby być po mnie 😞
Może zapomniał o czymś lub w miarę zakupu czasem odkrywa się że a przecież przyda się to żeby zrobić to i to. Adresy te same? Może ma SMART rodzinny i zamawia dla różnych osób?
Wcale nie ma smarta bo jeden zakup był ponad 40zł ,A mimo wszystko płacił przesyłkę 🙂
@barwyflory_pl Lepiej wyślij cztery paczki, bo polecą Ci statystyki, a także klient może zgłosić brak części towaru, gdy wyślesz wszystko w jednej. Druga opcja - klient anuluje zamówienia i kupuje ponownie, płacąc za wspólną wysyłkę. Skontaktuj się z nim i to ustalcie.
@barwyflory_pl Prawdopodobnie klient nie potrafi kupować na Allegro, zamiast wrzucić wszystko do koszyka i opłacić za jednym podejściem, to robił zakupy klikając „kup teraz”. A co do reszty, to @xyz96 ma rację, wybierz jedną z opcji które ci podała.