anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kara za późniejszą wysyłkę na prośbę klienta

enersoncompl
#9 Pomysłodawca#

Cześć. Taka oto niespodzianka nas spotkała ze strony Allegro. Otóż klient zakupił towar, zapłacił za niego i w korespondencji poprosił o wysyłkę za około tydzień, ponieważ nie ma go w kraju i nie ma kto odebrać paczki. Zgodziliśmy się, ale napisaliśmy jeszcze do Allegro wiadomość, że wyślemy towar z opóźnieniem na prośbę klienta. Poprosiliśmy o to, aby nie rozliczać nas za nieterminową wysyłkę, ponieważ zrobimy to na życzenie klienta. Allegro odpisało tak:

"Tak będą Państwo za to rozliczani, i złe  to wpłynie na Państwa wynik w jakości sprzedaży. 
Jeżeli Kupujący zrobił zamówienie i prosi o wysyłkę później, muszą się Państwo liczyć z tym, że to będzie jako nienadane w terminie. W tej sytuacji albo należy wysłać przesyłkę zgodnie z deklaracją, albo dojść do porozumienia z Kupującym i poprosić o zamówienie przedmiotu wtedy gdy będzie miał możliwość go odebrać. "

Tak więc niestety chcąc zadowolić klienta, zostaniemy ukarani. Aby uniknąć ukarania Allegro sugeruje anulowanie zamówienia. Cóż, klient z pewnością się ucieszy ...

 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

na-obcasach
#11 Animator#

Jakby można było oceniać kupujących,jak było kiedyś,to nie szastaliby tak negami z rękawa.

Po co to zlikwidowali,komu to przeszkadzało

Wiadomo,chcieli ściągnąć więcej klientów,ale klient i tak by przyszedł i kupował,bo gdzie pójdzie.Natomiast jakby można było oceniać ich wybryki,to nie panoszyliby się tak.Ale wolą cisnąć sprzedających,bo oni również nie mają za bardzo wyboru i muszą znosić coraz to większe restrykcje

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#
oznacz moderatorów

rppf
#12 Orędownik#

Niestety, tego pojąć nie można ....przez kulturę brak mi słów ...

Kiedyś ktoś sugerował, by Allegro wprowadziło opcję ustawienia/zmiany przez kupującego daty wysyłki ...ja też byłbym za !!

I co odpowiedział wówczas ktoś z Allegro - że to było by łatwe do wprowadzenia, ale było by tym znikome zainteresowanie - więc po co ? !!

A np. mnie nie raz taka opcja by się przydała bardzo !! 

Niechęć Allegro do tego, wynika chyba z ich przeogromnej, wielkiej miłości do wysyłki " natychmiast/w 24 godziny itd." - bo myślą, że każdy tak chce każdy zakup szybko mieć !!

Ja nie !! Owszem, czasem tak ...ale nie raz wolałbym sobie zebrać na jeden dzień kilka wysyłek i jednego dnia "warować od rana do nocy w nerwach na kuriera" niż stracić na te czekanie 2-3 dni !! Albo w innym przypadku, mieć np. jednego dnia trzech kurierów z różnych firm, co może do zawału rodzinę doprowadzić !!

Ale Allegro nie kocha chyba już ani sprzedających, ani kupujących 😥

oznacz moderatorów