anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kary za niby nadgabaryt w paczkomatach co robic ??

woolcomb
#10 Popularyzator#

notorycznie dostaję kary za  gabaryty w paczkomatach 3,66 za sztukę - są widoczne w rozliczeniach allegro.

oczywiście 99% z nich jest ewidentnie wyssanych z palca !

mam kopie etykiet , wiem jaki towar pakowałem i nie ma możliwości że np. :

zrobiłem paczkę w gabarycie A i nie weszła do A ...

raz się wkurzyłem napisałem reklamację i otrzymałem zwrot kary ale

przecież nie będę pisał codziennie po kilka reklamacji bo nie mam czasu !!!

uważam że to JAWNE NACIĄGANIE - PO PROSTU ZWYKŁA BEZCZELNOŚĆ

niech każdego sprzedawcę złupią na 50 zł miesięcznie to ładny grosz się robi !!

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

A3dam
#19 Nestor#

@woolcomb 
notorycznie dostaję kary
nie będę pisał codziennie po kilka reklamacji bo nie mam czasu !!!

W takim przypadku: chyba najwyższy czas zmienić przewoźnika ?

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

woolcomb
#10 Popularyzator#

jasne , wywalić paczkomaty i przejść na gołębie pocztowe ! 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

40 lat temu Poczta Polska działała całkiem dobrze, a na pewno lepiej niż w dzisiejszych czasach.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Składać reklamacje, moim zdaniem Allegro powinno coś z tym zrobić, przecież są stroną a takich przypadków jest wiele i tu nawet opisanych.

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@woolcomb 
W Twoim przypadku wygląda na to, że chcąc tanio i dobrze  - musisz płacić dwa razy.
Wypada zrobić chłodną kalkulację: co opłaca się bardziej, a co mniej.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@woolcomb 

W Twojej sytuacji reklamacji nie należy pisać. Należy je kopiować.

Tworzysz szablon, na górze wpisujesz "Dotyczy przesyłki numer..." i jedyne co musisz wstawić, to cyferki - też kopiuj-wklej zresztą😊

Ważne - nie wysyłaj jednej reklamacji dla wielu przesyłek. Wiem, że byłoby szybciej, ale dla dużych firm statystyki są święte. A ja podejrzewam, że trafiłeś na cymbała albo złośliwca po drugiej stronie. Jeśli nagle zacznie spływać dziesięć razy więcej reklamacji w danym mikrorejonie, ktoś się w końcu zainteresuje.

Kolejna rzecz - Poczta Polska ma takie plastikowe miarki do sprawdzania wymiarów przesyłek. Co Ci szkodzi zrobić sobie podobną i przepychać przez nią paczki pod nadzorem kamery? Parę sekund pracy więcej, a będzie dowód.

A skoro już o dowodach mowa: InPost powinien udowodnić, że przesyłka była w innym gabarycie. Słowo pracownika to za mało.

A paczkomaty mają kamery, no nie? Zażądaj raz i drugi nagrania, jak kurier wkłada przesyłkę, może będzie coś widać? W ostateczności możesz popytać kupujących, może pamiętają z jakiej skrytki (A B C) odebrali przesyłkę.

Jeśli Ty będziesz mieć dowody (nagrania), a InPost nie - wygrasz w każdym sądzie. I nie śmiej się teraz, bo grożenie sądem komuś wiedzącemu że przegra, jest piekielnie skuteczne. Nawet jeśli pozew o trzy złote wydaje się durnowaty.

oznacz moderatorów

ammc_trade
#7 Wielbiciel#

u mnie na chwilę obecną naliczyłem jedną taką sytuację z InPostem na 3,68 zł - Dopłata za weryfikację przesyłki przy zmianie gabarytu

Też uważam że to niesłusznie bo na pewno nie wybrałem złego formatu przy nadaniu w paczkomacie.

Jak się pojawi ponownie taka opłata to już im nie odpuszczę.

Pisz reklamacje - jeśli masz odpowiednie dowody na swoją obronę to Inpost odda Ci kasę

oznacz moderatorów