
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam pytanie do osób używający kas online. Czy macie dziś problemy z przekazywaniem danych do repozytorium ? U nas gdzieś od 10 nie przekazuje danych.
Internet działa, na kasie pokazuje prawidłowe połaczenie ( na kablu) , rano było wszystko ok a gdzies po 10 jak rozłączylo przekazywanie danych tak juz zostało. Reczne wymuszenie przekazania danych pokazuje blad i nie wiem czy to jest bład po stronie skarbówki i repozytorium czy też musze na jutro serwis umawiac. Stąd moje pytanie jak jest u Was ?
Z góry dzieki za odpowiedzi 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie dokładnie taka sytuacja. Kontaktowałam się z serwisem, Pan powiedział, że ma dzisiaj dużo takich zgłoszeń i to prawdopodobnie coś z serwerem repozytorium.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ok dzięki . W takim razie czekamy . Jełsi jutro nic sie nie poprawi trzeba bedzie zadzwonic do skarbówki i sie coś dowiedzieć.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podbijam temat bo u mnie problem nadal nierozwiązany a w necie cicho o problemach z przekazywniem danych. Czy ktoś jeszcze prócz naszej dwójki ma ten problem? czy też Wasze kasy online normalnie przekazują dane?
Z góry dzieki za każdą informacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_Likos_ ja nie mam , asekuracyjnie wymieniłem ostatnio pamięć fiskalną w starym gracie ,na razie mam z głowy przesyłanie danych .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria dzięki. ja zmieniałem kase w ubiegłym roku . Koszt wymiany pamieci to prawie tyle samo co koszt nowej kasy. A że straszono fakturmi online to myslałem że pewnie i kasy online stana sie obowiązkowe. No i teraz mam. Jutro bede brykał na odcinku serwis- skarbówka. A na ten momen nikt nic nie wie 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja mam kasę on-line ale do głowy by mi nie przyszłoby by sprawdzać co godzinę czy zostały dane przekazane czy nie. Raz na jakiś czas sami pobierają dane, może kilka razy w roku, bardzo często światełko świeci się na czerwono, ale wtedy do następnego dnia problem się rozwiązuje.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Halfrunt widzisz u nas czasem pojawaiał sie chmurka z wykrzyknikiem - dane nieprzekazane do repozytorium - wówczas można było to zrobić ręcznie. NIczego nie sprawdzaliśmy po prostu kasa pokazuje że dane nie są przekazane.
Tym razem nie da sie ręcznie połączyć z repozytorium mimo prawidlowego połączenia z internetem. a takiej sytuacji jeszcze nie mieliśmy. kasa cały czas woła po przekazanie danych.
Jełsi bedzie to jeden dzień to nie bedzie problemu lecz eśli kilka dni potrwa problem to należy to zgłosić do naczelnika US i uzyskac odpowiedni dokument. Inaczej ka to zwykle - kara.
Na ten momen nie wiem czy problem jest z naszą kasa czy z repozytorium. Dlatego póki mam czas wole sie tym zainteresowac. Bo jak już zapukają sympatycznie Panstwo z UKSu to moze być dośc drogi interes.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_Likos_ miałem tak kilka razy w zeszłym roku, poczekaj do jutra, zawsze na drugi dzień chmurka znikała, za pierwszym razem też się stresowałem, wysyłałem ręcznie, testowałem połączenie 😄
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11 my mamy tą kase od ubiegłej wiosny i jeszcze takiej całodziennej przerwy nie było. No nic do jutra poczekam . Najwyżej jutro bedzie dzień biegania. Jeśłi sie zgłosi awarie to nie ma kar wiec najwyżej odwiedze US. Tylko ja po prostu lubie kiedy wszystko jest jak należy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11 przed chwilką poszło . No ale przerwy 24 godzinnej to jeszcze nie miałem. Juz dziś po nadaniu paczek miałem serwis umawiac

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_Likos_ Gratuluję tylko czy nie prościej było zadzwonić na infolinię Krajowej Informacji Skarbowej 22 330 03 30 niż tu wypisywać wiele godzin i się stresować?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NajlepszyComPL nie najprosciej ponieważ wiekszości użytkowników kasy działały poprawnie. Wiec tam bym sie niczego nie dowiedział. Zawsze najprosciej zapytać innych . Jełsi wczoraj bym zadzwonił na infolinie KAS ( a przychodziło mi to do głowy) to dziś pewnie zamiast nadawać paczki byłbym w serwisie z kasą. A infolinie urzędów działają tak jak działają. A jak podpytałem innych to zdecydowałem sie zaczekac i właśnie to było najlepszym rozwiązaniem:)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie żebym chwalił KIS, ale otrzymywałem od nich wyczerpujące (mnie, he he) informacje. Oczywiście, ucząc się od skarbówki, robiłem kontrolę krzyżową 😉 czyli potwierdzałem to w innych źródłach.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_Likos_ kilka miesięcy, a może nawet z rok temu była podobna sytuacja, trwało to 5-6 dni, nigdzie nie było żadnej informacji. Jak już wszystko zaczęło dobrze działać informacja o tym że była awaria pojawiła się na stronie ministerstwa finansów 😁 Wydaje mi się że nie ma powodu do paniki, pewnie sami jeszcze nie wiedzą, że mają awarię. Jak wszystko ruszy to dane dotrą do repozytorium.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_Likos_ nie zauważyłem aby u mnie coś nie działało.
Na początek może warto sprawdzić czy w przeglądarce otrzymujesz jakąś odpowiedź z https://esb.mf.gov.pl/ oraz https://e-kasy.mf.gov.pl/ (powinieneś otrzymać błąd) jeżeli nie odnajdzie strony problemu należy szukać u Ciebie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@sl-aw-ek z pierwszego linku otrzymuje coś takiego:

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_Likos_ wszystko się zgadza teoretycznie. Może faktycznie jest jakaś awaria.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_Likos_ to zależy od kasy , 5 lat temu kasa kosztowała 3,5 kafla , a wymiana pamięci półtora , ale nie to przeważyło o mojej decyzji , teraz mam spokój i jeden grat mniej w magazynie .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No nic dzieki Wam wszystkim. Poczekam do jutra . Jeśli dane nie pójda zadzwonie do serwisu i do skarbówki. Wole to zgłosić niż potem placic.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »