Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Piszę do Państwa z tematem... z którym wszyscy mieli już raczej styczność.
Błędy w katalogu, błędy w wyświetlaniu w wielowariantowości, łączenia produktów, zgłoszenia zmian.
Swojego czasu również mieliśmy swój udział, mnóstwo wątków otwartych... Telefony, E-maile, zgłoszenia.
Tak na prawde od dłuższego czasu w tym temacie nic sie nie poprawia.
Drobna zmiana jednego szczegółu to kilka miesięcy próśb, tłumaczenia w jednym wątku ciągle nowym osobom o co chodzi. Przesuwania tematu z jednej do drugiej osoby.
Ponaglenia zgłoszeń.
Kompletnie nic się nie dzieje. Doszło nawet do tego iż nie jesteśmy w stanie wystawiać ofert na sprzedaż, bo katalog proponuje wystawić coś podobnego, mimo iż fizyczne macie w rękach inna rzecz.
Dzięki temu allegro ( przynajmniej z naszej strony) ma mnóstwo ofert niewystawionych, źle wyświetlających się...
Co jak co, ale wpływa to nie tylko na sprzedaż konkretnych firm ale i allegro. Gdyż bez wystawionej oferty wy również nie zarabiacie.
Chciałbym się zapytać co się z wami dzieje ?
Wszyscy widzicie problemy, pomoc techniczna jakby również zdaje sobie z tego sprawę... Ale nic nie rusza do przodu. O co tutaj chodzi ?
Nie będę już nawet rozpisywał o tym jakie błędy się pojawiają z miesiąca na miesiąc bo każdy kto wystawia tutaj ofertę i tu pracuje.. jest chyba już jasno stwierdzić iż temat jest długi i męczący.
Chciałbym się zapytać... co za przeproszeniem tam wyżej robicie ?
Macie może jakieś inne priorytety ?
Bardzo się ciesze iż allegro się rozwija i wchodzi być może na nowe rynki, ale co z tego jak wchodząc na nowy rynek, nowi sprzedawcy nie będą w stanie wystawiać sensowne swoich ofert... szczególnie kiedy każdy będzie mógł im namieszać czysto przykładowo w katalogu.
Proszę o jakieś informacje dotyczące naprawy błędów które są już raczej wszystkim wiadome.
Szczególnie iż są sprzedający którzy próbują uświadamiać, tłumaczyć i nawet są chętni współpracować.
@krzysztofpl Zapewniam, że zależy nam na tym, żeby wszystkie udostępniane przez Allegro narzędzia i funkcje nie tylko działały zgodnie z założeniem, ale również spełniały Wasze oczekiwania. Zmierzamy do tego, żeby rozwój Serwisu podążał właśnie w tę stronę.
Rozumiem, że czas oczekiwania na poprawę w obszarach, które nie spełniają Twoich oczekiwań, dłuży się. Jednocześnie zaznaczam, że zadania które nasze zespoły sobie wyznaczają mają na celu jednocześnie ciągły rozwój nowych projektów i udoskonalanie już istniejących. Działamy najszybciej jak to możliwe w danym momencie.
Jeżeli mówimy o rozwoju nowych rzeczy, to faktycznie tutaj ruszacie do przodu. Czy to wchodzicie na jeden rynek czy na drugi. Czy to wprowadzając zmiany do regulaminu czy aktualizowanie opłat.
Ale śmiało moge stwierdzić iż udoskonalanie, a wręcz naprawianie tego co zostało wprowadzone niestety leży.
Katalog jest z nami od jakiego czasu ? 2 lata. ?
Tak na prawde jest to okres czystej męczarni dla każdego, kto próbuje dodać ofertę do serwisu.
Przez ten czas coś się zmieniło ? Moim skromnym zdaniem nic.
Błedy te same praktycznie od samego początku... Naprawa praktycznie nie rusza do przodu.
Jestem pewny iż codziennie otrzymujecie mnóstwo zgłoszeń dotyczące tych samych błedów które występują od wielu miesięcy.
O jakim progresie rozmawiamy ?
Wystarczy chwile pochodzić po allegro (nie ważne czy to jako kupujący lub sprzedający)... i w ciągu 5 min znaleźć ofertę która ma namieszane w parametrach, wariantach.
Ludzie wręcz poddali sie, szczególnie kiedy widzą iż zgłaszanie błędów nie przynosi rezultatów.
Sam jestem w stanie powiedzieć i walka z jedną drobną rzeczą zajęła kilka miesięcy.
A co najlepsze była to **piiip**oła, gdzie mógłbym śmiało wrzucić kolejne setki ofert którą mają u was jeszcze większy bajzel namieszany przez system.
Zatem raz jeszcze zapytam.
O jakim postępie mówimy, skoro od początku wprowadzenia katalogu praktycznie nic się nie zmieniło.
O jakim okresie rozmawiamy mówiąc o naprawie podstawowych rzeczy.
Jak bardzo ruszyliście lub ruszacie z naprawa rzeczy, które codziennie są u was zgłaszane nie tylko na forum, ale w formularzach zgłoszeniowych.
I nie pisze o tym abym szukać zaczepki czy też próbować robić moderatorom pod górkę. Szczególnie iż rozumiem, że wasz wpływ na osoby wyżej za pewne jest znikomy.
Ale są u was ludzie wyżej którzy mają pomysły na zmiany, są ludzie którzy znają obecne problemy i znają sposoby na poradzenie sobie z nimi..
natomiast na samym szczeblu nie bierze tego pod uwagę, a przynajmniej tak to wygląda.
Dobrze napisane. Mi jako kupującemu też już się nie chce zgłaszać błędów. Rok temu pisałem, że ich wyszukiwarka, źle wyszukuje frazę "pudełko na cd" minął rok - dziś znów szukałem takiego pudełka i nadal tem sam błąd czyli kilkanaście pudełek na listingu a dalej to same buty! Tak buty pokazuje ich najmądrzejsza wyszukiwarka - dałem sobie spokój.
Ja doszedłem do etapu w którym pytam allegro czy to jest celowe działanie. Bo od czasu rozwalenia mi konta sprzedaje już tylko ofertywyroznione i promowane aksami. Więc allegro jak najbardziej zarabia. Za czasów wielowariantowosci ofertowej wydawałem 2000 miesięcznie teraz 4000. Moim zdaniem wymagałoby to zbiorowego pozwu. Od kilku dni po wyczerpaniu możliwości składania reklamacji stwierdziłem że to nie ma sensu i analizuje możliwości multikanalowej sprzedaży z platformy shopify jako bazy. Czas który zacząłem poświęcać na korespondencję z tzw doradcami którzy praktycznie są tyłka barierą i stosują spychologię stosowaną jest zbyt cenny. Zamiast walczyć z czymś co jest niereformowalne lepiej rozejrzec się wokół bo świąt nam ucieka a my tkwimy w g.......