Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Wczoraj otrzymałem negatywną ocenę Nie Polecam z komentarzem "zgubili paczkę na poczcie" - w trzech kategoriach Zgodność, Obsługa i Koszt wysyłki po 1 gwiazdce. Sprawdziłem w Inpoście, paczka widnieje jako dostarczona.
Kupujący przed wystawieniem tej oceny nie kontaktowal się ze mną. Cisza.
Dla mnie sprawa prosta: Kupujący albo chce wyłudzić od mnie zwrot wpłaty za towar w zamian za usunięcie negatywa, albo rzeczywiście nie dostał paczki i nie mając komu - bo Inpostowi przecież nic nie zrobi - więc w odruchu złości przywalił negatywny komentarz mnie, bo tak najłatwiej, najszybciej.
Poprosiłem Allegro o usunięcie tego negatywa i Pan konsultant poinformował mnie, że tego nie zrobi, bo nie jest w stanie zweryfikować jak przebiegła transakcja. Cytuję:
Zapoznałem się z zaistniałą sytuacją, narzędziem śledzenia przesyłek a także oceną Kupującego. Bardzo mi przykro, ponieważ nie mogę niestety tej oceny usunąć.
Tak naprawdę tutaj nie wiemy co się stało, co wpłynęło na decyzję Kupującego o wystawieniu oceny negatywnej. Dodatkowo Kupujący zaniżył poszczególne oceny cząstkowe dotyczące kwestii związanych z transakcją. Nie jestem w stanie zweryfikować jak przebiegał Pana kontakt z Kupującym i czy rzeczywiście to Kupujący odebrał paczkę.
Logika mówi mi, że jeśli Kupujący nie otrzymał paczki, to na jakiej podstawie ocenił Zgodność Towaru na 1 gwiazdkę? Pan z Allegro tego nie zauważył.
Pan z Allegro też nie zauważył, że towar wysłałem szybko, a dostałem tylko 1 gwiazdkę za obslugę...
Wyraźnie widać, że komentarz jest nieuczciwy.
W każdym razie, zadzwoniłem do Kupujacego, wydał mi się przekonujący, że nie dostał paczki, wpłatę zwróciłem, negatyw usunięty. Dużo nie straciłem.
Ale wkurza mnie, że Allegro nie robiąc nic zezwala na próby wyłudzania towaru od sprzedawców albo na nieuczciwe złośliwe komentarze.
I teraz pytanie: czy komuś z Szanownych Sprzedawców zdarzyło się, że Allegro usunęło negatywa i na jakiej podstawie?
Mnie się zdarzyło - kiedyś ktoś nie zapłacił za zakup, potem dostałem negatywa, poprosiłem Allegro o usunięcie i wtedy Pani Konsultantka usunęła na podstawie, że towar nieopłacony, mimo, że też miałem obniżone oceny za Obsługę, Zgodność i Koszt. Wtedy nie było problemu z weryfikacją przebiegu transakcji...
Pozdrawiam,
Michał
Jedyny sposób na usuniecie kłamliwego komentarza to dobrze sformułowane przedsądowe wezwanie,
100% skuteczność.
Usuwają ale jak ewidentnie widać że kupujący się pomylił np. miałem takiego co napisał "wszystko ok." i dał po jednej gwiazdce w innych przypadkach to jedynie można wnioskować do kupującego o usunięcie negatywa .
@aragil A na usunięcie niekłamliwego, to dobrze skopiowane z netu pismo z nieistniejącej kancelarii prawnej.
"Bohaterowie przed klawiatury" których jedyne osiągniecie w życiu to szantaż i wyłudzenie u mało doświadczonych sprzedawców - podkreślam tylko na odległość i których w realnym życiu po lekkim dmuchnięciu wiaterka już nie ma na ulice, po obejrzeniu kwot w przedsądowym wezwaniu zazwyczaj po trzech godzinach usuwają kłamliwe komentarze.
Co dotyczy niekłamliwych komentarzy żądny sprzedawca nie jest nieomylny i w takim przypadku może tylko poprosić kupującego o usuniecie komentarza.
@micki_m ciężko żeby usunęli musi być nie zgodny z regulaminem inaczej nie ruszają
@micki_m popełniasz podstawowy błąd. Zakładasz że konsultant Allegro myśli i że mu się cokolwiek chce poza wklejeniem formułki... a dalej to już tylko tego konsekwencje....