anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy Allegro zrobi porządek z danym adresowymi...

FH2020
#11 Animator#

Kolejny  Klient wpisuje zagraniczny numer telefonu.  Oczywiście nie mam możliwości wydrukowania etykiety.

Problem był już zgłaszany, ale nadal nic w tym temacie nie zostało zrobione...

Do tego często dochodzą błędy podane przez klientów w adresach dostawy.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

fox_paws
#14 Krzewiciel#

@FH2020 Allegro nie jest stroną transakcji i kupujący może w ogóle nie podać danych osobowych, ani adresu

oznacz moderatorów

FH2020
#11 Animator#

Pytam Moderatorów 🙂

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@FH2020 Odpowiedź masz tu:

komisbell_0-1736330397528.png

 

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@fox_paws Niby nie jest stroną transakcji, ale we wszystko się wpindala: kiedy, jak i czym masz wysyłać, co masz pisać w ofercie, jakie robić zdjęcia... Same kije, żadnej marchewki 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@FH2020 Pewnie nigdy. Nie zrobią nic, żeby ograniczyć radosne i bezmyślne klikanie

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@FH2020 rozumiem, że to denerwujące, ale z powodów, które opisała Ola, nie zamierzamy blokować podawania zagranicznych numerów telefonów. 
Jeśli z powodu błędnych informacji podanych przez kupującego wysyłka zamówienia się opóźniła, możemy ją oczywiście wykluczyć z jakości Twojej sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

FH2020
#11 Animator#

Jak mam w taki razie wydrukować etykietę?

oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

@la_nika OK, jeśli dany operator dopuszcza zagraniczne numery to niech u niego przyjmuje, ale jeśli nie dopuszcza, to w przypadku wybrania tego operatora Klientowi powinno nakazać podanie krajowego numeru lub zaproponować wybór innego przewoźnika. Do tego nie trzeba sztucznej inteligencji.

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@FH2020 powinieneś skontaktować się z kupującym, poprosić o polski numer lub poprawny adres, następnie edytować dane odbiorcy w Wysyłam z Allegro. Jeśli kupujący nie ma polskiego numeru, niektórzy sprzedający podają swój numer, ponieważ kupujący otrzymują informację o odbiorze przesyłki również e-mailowo. 

@NajlepszyComPL dzięki za sugestię! Przekażę ją.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

FH2020
#11 Animator#

Co ja mam zrobić dobrze wiem:) , ale mi chodziło o brak kontaktu....

Czyli problem stwarza Allegro, a sprzedawca ma go rozwiązać.

I dlaczego mam podać mój nr telefonu? Może nr Allegro...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@FH2020 nie napisałam, że masz podać swój numer. Rozumiem, nie jest to idealne rozwiązanie, jest to odpowiedź na pytanie "Jak mam w taki razie wydrukować etykietę?". 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

FH2020
#11 Animator#

Jak nie swój to czyj ? Bo jakoś tą etykietę trzeba wydrukować...

Skoro płacimy abonament , to oczekujemy sensownych rozwiązań nad którymi Allegro powinno się pochylić...

 

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

podajesz swój a jak dostaniesz kod odbioru to wysyłasz go klientowi 

oznacz moderatorów

FH2020
#11 Animator#

A jak kurier nie dostarczy przesyłki , to mam ją zawieźć...:) przepraszam Cię , ale tyle jest tych niedociągnięć ze strony Allegro... Wiem, że to walka z wiatrakami,  ale może czasami warto spróbować.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@FH2020 jasne, rozumiem. Zgłaszamy, że otrzymujemy od Was informacje, że możliwość podawania przez kupujących tych informacji (zagranicznych numerów telefonu czy niepoprawnych adresów) jest uciążliwa dla sprzedających. Obecnie jednak nie planujemy zmian w tym zakresie.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów