Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kolejny Klient wpisuje zagraniczny numer telefonu. Oczywiście nie mam możliwości wydrukowania etykiety.
Problem był już zgłaszany, ale nadal nic w tym temacie nie zostało zrobione...
Do tego często dochodzą błędy podane przez klientów w adresach dostawy.
@FH2020 Allegro nie jest stroną transakcji i kupujący może w ogóle nie podać danych osobowych, ani adresu
Pytam Moderatorów 🙂
@fox_paws Niby nie jest stroną transakcji, ale we wszystko się wpindala: kiedy, jak i czym masz wysyłać, co masz pisać w ofercie, jakie robić zdjęcia... Same kije, żadnej marchewki
@FH2020 Pewnie nigdy. Nie zrobią nic, żeby ograniczyć radosne i bezmyślne klikanie
@FH2020 rozumiem, że to denerwujące, ale z powodów, które opisała Ola, nie zamierzamy blokować podawania zagranicznych numerów telefonów.
Jeśli z powodu błędnych informacji podanych przez kupującego wysyłka zamówienia się opóźniła, możemy ją oczywiście wykluczyć z jakości Twojej sprzedaży.
Jak mam w taki razie wydrukować etykietę?
@la_nika OK, jeśli dany operator dopuszcza zagraniczne numery to niech u niego przyjmuje, ale jeśli nie dopuszcza, to w przypadku wybrania tego operatora Klientowi powinno nakazać podanie krajowego numeru lub zaproponować wybór innego przewoźnika. Do tego nie trzeba sztucznej inteligencji.
@FH2020 powinieneś skontaktować się z kupującym, poprosić o polski numer lub poprawny adres, następnie edytować dane odbiorcy w Wysyłam z Allegro. Jeśli kupujący nie ma polskiego numeru, niektórzy sprzedający podają swój numer, ponieważ kupujący otrzymują informację o odbiorze przesyłki również e-mailowo.
@NajlepszyComPL dzięki za sugestię! Przekażę ją.
Co ja mam zrobić dobrze wiem:) , ale mi chodziło o brak kontaktu....
Czyli problem stwarza Allegro, a sprzedawca ma go rozwiązać.
I dlaczego mam podać mój nr telefonu? Może nr Allegro...
@FH2020 nie napisałam, że masz podać swój numer. Rozumiem, nie jest to idealne rozwiązanie, jest to odpowiedź na pytanie "Jak mam w taki razie wydrukować etykietę?".
Jak nie swój to czyj ? Bo jakoś tą etykietę trzeba wydrukować...
Skoro płacimy abonament , to oczekujemy sensownych rozwiązań nad którymi Allegro powinno się pochylić...
podajesz swój a jak dostaniesz kod odbioru to wysyłasz go klientowi
A jak kurier nie dostarczy przesyłki , to mam ją zawieźć...:) przepraszam Cię , ale tyle jest tych niedociągnięć ze strony Allegro... Wiem, że to walka z wiatrakami, ale może czasami warto spróbować.
@FH2020 jasne, rozumiem. Zgłaszamy, że otrzymujemy od Was informacje, że możliwość podawania przez kupujących tych informacji (zagranicznych numerów telefonu czy niepoprawnych adresów) jest uciążliwa dla sprzedających. Obecnie jednak nie planujemy zmian w tym zakresie.