Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie będziecie już odpowiadać na niewygodne pytania?
Dlaczego z jakości sprzedaży można wykluczać tylko nieodebrane przesyłki InPost, do których zlecany jest jednorazowy podjazd, a dla przesyłek nadawanych na podstawie stałego zlecenia podjazdu już nie?
Na prośby o wykluczenie ze statystyk przesyłek, po które InPost nie przyjechał 30.12, od wtorku dostaję jedynie odpowiedzi, abym kontaktował się z opiekunem InPost.
W jaki sposób opiekun InPost miałby wykluczyć zamówienia ze statystyk Allegro?
A może wykluczacie tylko zamówienia Allegro One?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @InPost
Ale podobno automatycznie wszystkim wykluczyli Allegro InPost za te nieodebrane w sylwestra, przynajmniej i mnie tak jest.
@Halfrunt U mnie InPost nie odebrał dzień wcześniej, bo wysłali jakiegoś lesera, który wyjeździł o połowę więcej paliwa, niż stały kurier z tego rejonu, a nie odebrał przesyłek od większości nadawców.
Allegro pyta o numer zlecenia podjazdu, a jak odpisuję, że zlecenie stałe, to "W poniższej sprawie proszę o kontakt z opiekunem handlowym @InPost "
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Dla przypomnienia numery zamówień, których InPost nie odebrał:
df46af00-c68b-11ef-ab70-f1024ed9a811
37b646d0-c684-11ef-8c04-db77f7667d4d
a4d4d5a0-c680-11ef-8a4f-515ea69a5fea
fb50d6a0-c67f-11ef-ab70-f1024ed9a811
97bb67b0-c641-11ef-a8f7-478c2b6159c0
aa2c6650-c629-11ef-93ab-27df73aa22c9
097da1e0-c626-11ef-90ef-1d2c0066135b
851fd440-c625-11ef-9f66-6166ce6a56e7
db9ff4f1-c619-11ef-9702-07c7994c6bf7
3e039610-c615-11ef-8a4f-515ea69a5fea
773decc0-c613-11ef-ba41-771bc0a1af5e
322ae3b0-c611-11ef-9dd0-05e50e36914c
0ef79f20-c605-11ef-9702-07c7994c6bf7
6a63f800-c604-11ef-bc7a-a186d8e84cc6
70e35bb0-c601-11ef-90ef-1d2c0066135b
d8b847b0-c600-11ef-93ab-27df73aa22c9
62381670-c5ff-11ef-8c04-db77f7667d4d
ee3e3b90-c5f5-11ef-80b2-bb1f921e4254
dc3ab350-c5e2-11ef-b370-3b458ebbcd76
7051b090-c5e1-11ef-80b2-bb1f921e4254
47fa8000-c5e0-11ef-80b2-bb1f921e4254
b59897b0-c5df-11ef-9702-07c7994c6bf7
52308310-c5dd-11ef-834c-ed5d4eaa3981
cc8cbd60-c5db-11ef-bc7a-a186d8e84cc6
9afafd90-c5d9-11ef-b370-3b458ebbcd76
b78c8b60-c5d2-11ef-93ab-27df73aa22c9
20f00e00-c5cf-11ef-90ef-1d2c0066135b
30472070-c5cd-11ef-8a8d-1191ca15c782
0dd1bb60-c5c6-11ef-bc7a-a186d8e84cc6
07d970c0-c5c3-11ef-834c-ed5d4eaa3981
6f8116c0-c5b8-11ef-834c-ed5d4eaa3981
83975bc0-c5b2-11ef-8a4f-515ea69a5fea
32986fa0-c56e-11ef-a8f7-478c2b6159c0
5e758910-c563-11ef-834c-ed5d4eaa3981
a4e8fb90-c55c-11ef-b9a0-43d319c133fc
16b32d90-c558-11ef-8ccd-d7fe87606b6c
b5e879c0-c54d-11ef-a8f7-478c2b6159c0
610760e0-c54a-11ef-b277-ff9548325dba
e7ecdd10-c545-11ef-bc7a-a186d8e84cc6
0e81fd30-c545-11ef-b277-ff9548325dba
81154ec0-c544-11ef-8413-7132f339daf9
3be2a200-c53d-11ef-8a4f-515ea69a5fea
a2e3e720-c538-11ef-834c-ed5d4eaa3981
5ea0d1e0-c52e-11ef-8a4f-515ea69a5fea
da779180-c51c-11ef-ad60-11bc2314fbd8
5b84bf70-c51b-11ef-8413-7132f339daf9
0c0e9790-c516-11ef-9702-07c7994c6bf7
ca905891-c514-11ef-a8f7-478c2b6159c0
a1acfc50-c50d-11ef-ad60-11bc2314fbd8
ec9c9962-c50c-11ef-9a69-b1a73761a735
b64a75e1-c50b-11ef-8413-7132f339daf9
fd1305e0-c507-11ef-ad60-11bc2314fbd8
Cześć, @fox_paws. Wykluczymy z jakości sprzedaży zamówienia, jeżeli prześlesz nam potwierdzenie, że posiadasz stały podjazd (np. w formie zrzutu ekranu lub skanu dokumentu). Zamówienia możemy też wykluczyć na podstawie potwierdzenia przewoźnika, że taki podjazd rzeczywiście masz umówiony na stałe - my nie mamy dostępu do informacji na temat stałego podjazdu na umowie z InPost.
Przepraszam za uchybienia w zgłoszeniu mailowym. Jeśli posiadasz jakiekolwiek potwierdzenie stałego podjazdu, to podeślij je w odpowiedzi do korespondencji 48330369. Dzięki temu będziemy mogli przekazać zamówienia do wykluczenia.
@MiMary Wydaje mi się, że wystarczyłoby, gdyby konsultant sam zapytał o to w InPost i dostałby potwierdzenie.
Napisałem do opiekuna handlowego i jak tylko otrzymam zwrotną wiadomość, to prześlę dalej.
Dziękuję, @fox_paws!
No teraz to taka zlewka, to nie my, to oni i odwrotnie. Nikt się do niczego nie przyzna. 🤣
Tak walczyłem o te stałe odbiory, ale widząc co się dzieje pozostanę przy zamawianiu każdorazowo podjazdu. (Jest jakiś ślad).
@fox_paws a ty skąd wiesz że masz stałe podjazdy? Przecież musisz mieć jakiś dokument, e-mail potwierdzający taką formę odbioru, chyba że załatwiłeś to na "gębę" więc nie masz żadnego potwierdzenia.
@fox_paws czepiasz się, przecież wg allegro, nie było problemu z odbiorami przesyłek przed końcem roku, widziałeś jakiś oficjalny komunikat?
@RED W końcu ktoś się zlitował i usunął te paczki InPost ze statystyk, ale jednej One Box DPD już nie.
@fox_paws podaj proszę numer tego zamówienie, którego nie zostało wykluczone.
@la_nika 60c50900-c600-11ef-93ab-27df73aa22c9
@fox_paws dzięki! Działam w tej sprawie.
@fox_paws wykluczone, od jutra to zamówienie nie będzie brane pod uwagę w jakości Twojej sprzedaży.