Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pytanie kiedy allegro wreszcie zrobi porządek z zakładaniem bez sensownych dyskusji
Dyskusja otwarta przez kupującego to najlepszy sposób na uzyskanie pomocy od pracowników Allegro. Bez oczekiwania na odpowiedź w nieskończoność. Zadowolenie klientów (kupujących) najcenniejsze...
@AdamSmak Autor wątku pyta kiedy allegro zrobi porządek z bezsensownymi dyskusjami a nie z tymi które są potrzebne do wyjaśnienia problemów z transakcją. Kupujący często mylą zadawanie pytań sprzedawcy z otwarciem dyskusji a tak być nie powinno.
@kolekcjoner608 I zapewne równie często kupujący zgłaszają problem zupełnie inny niż związany z zakupem poprzez otwarcie dyskusji - i tak też nie powinno być ale kupujący zadowolony z tego, że otrzymał rozwiązanie.
przykład dostawa towaru na 1-2 grudnia dyskusja otwarta 1 grudnia o 10 godz brak towaru.Drugi przykład Jako kupujący mam czas na zwrot środków 14 dni dyskusja otwarta 5 dzień od zwrotu towaru brak zwrotu środków 70% otwartych dyskusji to powód braku znajomości regulaminy lub czytania co pisze na aukcjach .Allegro nic z tym nie robi 80% klientów zakładając dyskusje są to klienci problemowi ciągną temat tydzień co jest bezsensowne.
Ja mam 7 dyskusji po tytułem "nie otrzymałem towaru po wpłacie" i w każdej dyskusji to samo, jaki jest numer konta do wpłaty bo nie płacę lub nie mam możliwości płacenia poprzez PayU.
A numer konta mam podany w zakładce "o sprzedającym", żeby było smieszniej
Kiedyś numer konta można było podac w opisie jak i dane kontaktowe i każdy znalazł na górze aukcji. W tej chwili Kupujący nie wiedza o zakładce o sprzedającym, która znajduje się na samym dole, co jest adekwatne do tego, ze nikt tam nie zagłada