Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , klienci z zagranicy/ Client:96388406 , Client:76926560 / zakupili 2 czesci , nie odbieraja telefonu i nie odpowiadaja na wiadomosci , poinformowalem azeby wyslac przesylke musza dokonac platnosci poniewaz w innym wypadku nie idzie nadac paczki . Prosze o rozwiazanie problemu , nie chce otrzymac negatywnego komentarza poniewaz mam 100% pozytywow a skoro nie chca towaru to chcialbym otrzymac zwrot prowizji . Dziekuje .
Czy udostępniasz zagraniczne wysyłki? Czekaj na odpowiedź klientów. Możesz poprosić o pomoc allegro klikając tutaj
@artur30k Po siedmiu dniach bez wpłaty możesz wystąpić o zwrot prowizji i wystawić towar ponownie. Jeśli otrzymasz negatywne komentarze naruszające zasady, możesz je zgłosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...
@artur30k serwis obiecał zmiany : https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/wysy%C5%82ka-lub-jej-brak-za...
@artur30k W cennikach ofert, których dotyczą te transakcje, nie masz określonych kosztów wysyłek zagranicznych paczek, stąd konieczna jest dopłata. Jeśli próby kontaktu z Kupującymi nie przyniosły rezultatu, w takich sytuacjach nie ma możliwości sfinalizowania transakcji z przyczyn leżących po stronie kupującego. Dlatego też obie transakcje można uznać za anulowane i możesz złożyć wnioski o zwroty prowizji. Gdyby stało się tak, że Twoje wnioski zostaną automatycznie odrzucone, zawsze możesz odwołać się od tej decyzji i wówczas rozpatrzymy je ponownie.