anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
xyz96
#21 Demiurg#

@maxr01 Tak, uważam, że taką sprawę może wygrać. Nie wiadomo w tym przypadku, na jaki dokładnie adres odesłał paczkę kupujący, nie wiadomo skąd miał ten adres i nie wiadomo, z czyjej winy paczka zaginęła. Sąd może się tu powołać na to, że konsument jest słabszą stroną transakcji i choćby z tego względu każdy zapis Ustawy obowiązuje, nie można żadnego zapisu  wykluczać, jak zrobiło to bezprawnie Allegro. Kupujący ma dowód odesłania rzeczy, co daje mu prawo do zwrotu wpłaty, a zaginiecie przesyłki to oddzielna procedura, reklamację może złożyć kupujący, ale może to prawo scedować na sprzedawcę.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
WREDZIA-W1
#20 Guru#

@xyz96 Pamiętasz historię z moją klientką i obrazami? Też mi napisała, że odsyła, bo dostała nie to, co kupiła. Dobrze, że zadzwoniłam do niej, a ona jakimś cudem boskim przeczytała mi adres, na który odeśle. Nie był to mój adres, tylko sklepu z dekoracjami. Gdyby nie rozmowa, odesłałaby tam i też miałaby dowód odesłania. Powinnam jej zwrócić pieniądze?

Ula

Ula
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
WREDZIA-W1
#20 Guru#

@xyz96 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣 

Ula

Ula
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
_HolaOla_
Moderator
Moderator

Dzień dobry Iskierki @WREDZIA-W1 oraz @xyz96

@xyz96 przypominam, że trzymamy się wątku. @WREDZIA-W1 zadała pytanie, więc jeśli masz ochotę odpowiedzieć, serdecznie zapraszam, a jeśli nie to kończymy temat.

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Cześć Iskierka 🙂 Kończ niewygodny temat 🙂 Szkoda, że nie wymoderowałaś treści, gdzie ona mnie straszy banem i każe milczeć po wypowiedzi zgodnej z zasadami, choć było to zgłoszone 😄

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Jednak wymoderowałaś ten napastliwy i wyjątkowo niekulturalny post tej egzaltowanej użytkowniczki - szacun, szkoda tylko, że tak późno 🙂

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
WREDZIA-W1
#20 Guru#

@_HolaOla_ On, jak nie wie co odpowiedzieć, to przechodzi do napaści. Zawsze.

Ula

Ula
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
_HolaOla_
Moderator
Moderator

 @xyz96 Cieszę się, że się w pełni rozumiemy. Tak się składa, że zrobiłam już to, co do mnie należało. 

@WREDZIA-W1 to nie ma żadnego znaczenia, ale bardzo proszę o trzymanie się wątku. Zadałaś pytanie, więc jeśli @xyz96 będzie chciał na nie merytorycznie odpowiedzieć, na pewno to zrobi i zawczasu informuję, że nie będę tutaj tolerować wszelkich, personalnych komentarzy. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
WREDZIA-W1
#20 Guru#

@_HolaOla_ Jak kiedyś znajdziesz chwilę, przejrzyj moje wypowiedzi od początku forum i oceń czy jestem stronnicza, co stale mi Naczelny Demiurg zarzuca 🙂

Ula

Ula
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Chyba tak niezupełnie do końca, bo te napastliwe posty - a mianowicie ten i ten - były bodajże wczoraj już usuwane.

_____________
"Jesteś tu niepotrzebny jak plama na ścianie, wiem że chciałbyś to zmienić a ja znam rozwiązanie"
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Knowhere @WREDZIA-W1 @xyz96 Jak tylko będę miała taką możliwość, zapoznam się ze wszystkim, ale robię to po kolei, więc będzie miło jeśli dacie mi trochę czasu. To jest moja i Wasza ostatnia wypowiedź odnosząca się do sprawy poza wątkiem. 

@WREDZIA-W1 @xyz96 Jeśli chcecie ze sobą porozmawiać, zapraszam na PoGadane. @pinsplash jeśli masz ochotę dyskutować o owsiance, również tam zapraszam 😉 

Wszystkim, którzy się tutaj wypowiadają, przypominam o istocie tego wątku i będę tego bezwzględnie pilnować. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
Odpowiedz
Ładowanie...