Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient kupił u mnie schody strychowe i wybrał dostawę za 35 zł bo tyle kosztuje mnie wysyłka tych schodów na mojej umowie z Pocztą Polska, przesyłka została wysłana w urzędzie i otrzymałem telefon od klienta z żądaniem zwrotów kosztów wysyłki.
Klient wybrał przesyłka kurierska 35 zł którą realizuje pocztex na naszej umowie, a on ma smarta i jakby wiedział, że to pocztex to by kupił w smarcie. Oczywiście podczas rozmowy straszenie negatywem, który pojawił się od razu po rozmowie w której wyjaśniłem klientowi że wysłałem przesyłkę na swojej umowie, a nie na umowie allegro pocztex. Zwrot środków nie wchodzi w grę bo wyszło by na to, że będziemy sponsorem wysyłki. Jeśli otrzymałbym od klienta wiadomość, że nie chce usług pocztexu to bym go poinformował że wysyłam właśnie pocztexem ale dowiedziałem się o tym dopiero po nadaniu przesyłki w rozmowie telefonicznej.
Po rozmowie z konsultantem allegro usłyszałem, że klient przy zawieraniu umowy sprzedaży na allegro zgodził się na to żebym to wysłał jakim kurierem chce bo zapłacił 35 zł, a ja się z tego wywiązałem bo wysłałem przesyłkę.
Teraz mam negatywny komentarz od kupującego, nierozwiązaną dyskusję, odebraną przesyłkę przez klienta i problem co z tym dalej zrobić. Jesteście jakoś w stanie pomóc czy mam poprosić obsługę prawną o wystosowanie oficjalnego dokumentu o tym, że wywiązaliśmy sie z umowy.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Nie tak kupujący powinien reagować, to jest jego wina że nie doczytał oferty, teraz mu trudno przyznać się do winy, moderacja nie zakończy Ci dyskusji ani niczego nie wyśle . Zostaje Ci prowadzić dyskusję i tam próbować wyjaśnić sprawę.
Próbowałem, na każde moje tłumaczenie słyszę że to nie prawda, że zwrot środków za dostawę i że on tego tak nie zostawi bo nie lubi być oszukiwany, a mi poleci do statystyk nierozwiązana dyskusja. Mam czekać aż allegro się włączy do dyskusji?
Tak to wygląda. Nie wspomnę już o rozmowie telefonicznej w której straszeni pracownicy musieli przekazać mnie bo bali się rozmawiać.
nic nie poleci - dyskusja sama się zakończy po czasie - jednakże kupujący może się "obudzić" i wyklikać wtedy iż nei jest rozwiązana ...
z tego co widzę, dziś poprosił allegro o pomoc w tej sprawie także pozostało czekać.
@passahouse_com przykro mi, ale w tej chwili nie jestem w stanie pomóc, poczekaj proszę na odpowiedź pracownika w dyskusji.
@passahouse_com napisał(a):
Dzień dobry,
Klient kupił u mnie schody strychowe i wybrał dostawę za 35 zł bo tyle kosztuje mnie wysyłka tych schodów na mojej umowie z Pocztą Polska, przesyłka została wysłana w urzędzie i otrzymałem telefon od klienta z żądaniem zwrotów kosztów wysyłki.
Klient wybrał przesyłka kurierska 35 zł którą realizuje pocztex na naszej umowie, a on ma smarta i jakby wiedział, że to pocztex to by kupił w smarcie. Oczywiście podczas rozmowy straszenie negatywem, który pojawił się od razu po rozmowie w której wyjaśniłem klientowi że wysłałem przesyłkę na swojej umowie, a nie na umowie allegro pocztex. Zwrot środków nie wchodzi w grę bo wyszło by na to, że będziemy sponsorem wysyłki. Jeśli otrzymałbym od klienta wiadomość, że nie chce usług pocztexu to bym go poinformował że wysyłam właśnie pocztexem ale dowiedziałem się o tym dopiero po nadaniu przesyłki w rozmowie telefonicznej.
Po rozmowie z konsultantem allegro usłyszałem, że klient przy zawieraniu umowy sprzedaży na allegro zgodził się na to żebym to wysłał jakim kurierem chce bo zapłacił 35 zł, a ja się z tego wywiązałem bo wysłałem przesyłkę.
Teraz mam negatywny komentarz od kupującego, nierozwiązaną dyskusję, odebraną przesyłkę przez klienta i problem co z tym dalej zrobić. Jesteście jakoś w stanie pomóc czy mam poprosić obsługę prawną o wystosowanie oficjalnego dokumentu o tym, że wywiązaliśmy sie z umowy.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@passahouse_com możesz mu odpisać że nie odpowiadasz za jego błędy i za stan jego wzroku miał do wyboru smarta to mógł zamówić smartem a skoro doplacil i kupił bez smarta to zwrot kwoty przesylki sie nie należy. Jest dorosły sam odpowiada za to co robi a jak nie wie co robi to należy sie udać do odpowiedniego specjalisty to sprawdzić, możesz go też poinformować że za pomówienie w internecie możesz mu wytoczyć sprawę cywilną z powództwa o odszkodowanie za szkalowanie wizerunku firmy jeśli nie zdejmie tego negatywu.
Wow, szybka reakcja. Wygląda na to, że dobrze zareagowałem. Pytanie co dalej z negatywem? Składać prośbę o usunięcie?
Składać a jak nie usunie allegro to przywalić wezwaniem przedsądowym do usuniecia w kupującego. Ewentualnie możesz chwilę zaczekać a na pewno zarchiwizuj tego negatywa np na screenshoocie bo jak mu allegro usunie to zapieklony janusz zakupowy wstawi nowy albo najgorzej pusty. Za pusty negatyw allegro sie wypnie i nie usunie wtedy należy uświadomić janusza ze negatyw widoczny był publicznie a ty masz dowody że był wystawiony i jaka miał treść i że pozwiesz go za pomówienie. Bo sam zrobił błąd na co masz zarchiwizowaną dyskusję do celów dowodowych gdzie allegro przyznaje ci rację.
a tu dowód na to że janusz zakupowy czytać ze zrozumieniem nie umie wołem stoi że pocztex za 35pln