Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Tak jak w temacie. Klient złożył wczoraj wieczorem zamówienie. Spakowalam i zmieniłam status na "do wysłania". Dizsiaj rano przed wygenerowaniem etykiety dostałam info że klient anulował ten zakup. Z racji mojej wcześniej zmiany statusu jest to potraktowane jako zwrot. Czy po prostu starczy jak anuluje zamówienie i zrobię zwrot środków? Czy nie dostanę jakiś ujemnych punktów za nieterminową wysyłkę czy coś tego typu?
barwyflory_pl nie , nie dostaniesz , system odnotował anulowanie , nie wysyłaj i zwróć kasę .
Dziwne ,że dostępna była opcja anulowania po zmianie statusu , zapytamy @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@barwyflory_pl Podaj mi proszę numer tego zamówienia.
Sorki. Źle się wyraziłam. Właśnie nie anulował tylko zrobił zwrot. O właśnie dlatego pytam czy nie jest tak że aby to poszło jako zwrot to klient pierwsze musi to dostać. Zamówienie 17985c35-4d56-11ec-8f92-616d9960925c
barwyflory_pl niby nic , a robi różnicę . Klient w każdej chwili może odstąpić od umowy lepiej ,że zrobił to przed wysyłką .
Parę dni temu miałem identyczną sytuację z tym ,że była już etykieta i wysłany plik na Pocztę . Z pomocą dziewczyn z okienka udało się usunąć przesyłkę z pliku .
@barwyflory_pl Zwrot też jest odstąpieniem od umowy, jeśli klient go kliknął przed otrzymaniem towaru. Jeśli przesyłka nie została wysłana, oddaj mu całą wpłaconą kwotę. Nie, on nie musi wtedy tego odbierać i odsyłać.
Ok. Czyli rozumiem że ręcznie mam zmienić status na anulowane, zwrócić kasę i tyle? Statystyki mi nie polecą?
barwyflory_pl tak , i wystąpić o zwrot naliczonej prowizji . U mnie nic się nie stało w statystykach .
@barwyflory_pl Dokładnie tak 🙂
Jeżeli anulował to zwróć środki, widocznie status się nie zmienił skoro mógł anulować. Wysyłka nic nie da bo nie odbierze przesyłki .😁
@barwyflory_pl Anulowanie przez klienta to odstąpienie od umowy. Jeżeli towar nie został jeszcze wysłany, powinieneś mu oddać całą wpłatę. Żadne statusy nie mają to nic do rzeczy. Liczy się to, czy towar został wysłany, czy nie. Nie dostaniesz punktów ujemnych.