anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient i jego zdalna ocena

MAMY ROZWIĄZANIE!
mwmonety
#21 Demiurg#

Ale mi się wczoraj trafił klient wygrał licytacje wieczorem po czym zaraz zrobił przelew przez PAY-U ,no i tu jego pozytywne zachowanie się kończy. ja ze swojej strony przesyłkę spakowałem dziś z samego rana by zaraz po otwarciu poczty ją wysłać a tu nim pocztę  otwarli otrzymałem od pana klienta zaniżone noty za wszystkie możliwe kategorie (chyba za czas dostawy mu się tylko nie udało) .Jak można tak handlować gdy ocenę za towar dostajemy zanim towar zostanie wysłany ,co robić z takimi ......nie ma bata na nich .różnych dziwaków miałem ale pierwszy raz w taki sposób mnie oceniono. dla mnie to skandal.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
mdrogeria
#21 Demiurg#

Może się pomylił , to dość często się ostatnio zdarza .

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@mdrogeria raczej nie wszędzie walnął po 4* .żadnich meili z zapytaniami nie otrzymałem .spytać spytam ale prosić o zmianę chyba nie będę jednego w czerwcu poprosiłem to anulował ale od razu w zamian wystawił NEGATYWA.już mnie chyba nic nie zdziwi.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@mwmonety A zapytałeś go? moze się pomylił i chciał komuś innemu "przywalić" ?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
artur8225-a1
#12 Orędownik#

Komentarze wystawiane przedwcześnie mogą być usunięte ,  po usunięciu może wystawić ponownie i tym razem negatywa 🙂 Najlepiej olać to 

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@artur8225-a1 wiem już mnie jeden tak przejechał do tej pory mnie plecy bolą. 

oznacz moderatorów