Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Klient zglasza mi,że dostał uszkodzone świetlówki podczas transportu list numer 0000015622289J DPD.
Nie przesyła mi protokołu reklamacji, uszkodzenia gdzie go o to proszę.
@elektro-bis O które zamówienie chodzi? Czy kupujący rozpoczął dyskusję w tej sprawie?
Przedostatnie zamówienie w spisie Z dnia 10 kwietnia. Tak była dyskusja i zakończył informacją: :witam
chciałem tylko poinformować że nie będę tracił swojego cennego czasu na zabawe w protokół szkody z firmą kurierską o 10zł.Dziękuje.Pozdrawiam"
W międzyczasie poprosiłam klienta o doplatedo zamówienia na wartość 21 netto..
Proszę o informację co dalej mogę zrobić..
Pozdrawiam Dorota Gawron
@elektro-bis Protokół nie jest wymagany, nie wiem co zostało ustalone w dyskusji.
Ale wymaga od nas przewoźnik protokołu .Kto ponosi koszt transportu i uszkodzonego produktu ?
Jak mam uzyskać zwrot od przewoznika bez wymaganych dokumentów?
Co Państwo proponują?
@elektro-bis Kupujący nie ma żadnego obowiązku sporządzać ani wysłać do sprzedawcy protokołu szkody, takiego wymogu zabrania UOKiK. Mimo to jego reklamację musisz rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Widać, że ją uznałeś, ponieważ dosłałeś uszkodzone elementy. Przy zasadnej reklamacji koszty dostawy pokrywa sprzedawca, wynika to z przepisów.
Ze względu na uszkodzenia możesz złożyć reklamację u przewoźnika, jeśli on reklamację odrzuci, nie otrzymasz odszkodowania. Mimo to klient nie musi sporządzać i wysłać protokołu.
To poproszę o zwrot prowizji za sprzedane świetlówki i koszt transportu.W ten sposób pomożecie w tej sytuacji..
@elektro-bis Prowizję od sprzedaży zwracamy w sytuacjach gdy nie doszło do zrealizowania umowy lub Kupujący od niej odstąpił. W opisanej przez Ciebie sytuacji, niestety żaden z tych warunków nie jest spełniony.
Po raz kolejny Allegro nie pomaga sprzedającemu tak jak w naszym przypadku.
No cóż. Trzeba przejść na **piiip**...