Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam.
ostatnio mam od groma zwrotów.
klient nie doczytał jaki wymiar, jaki model, jaki kolor, jaka średnica jaka długość itp.
a najlepsze to "nie pasuje mi" a zakupiona części wchodzi w skład większego urządzenia !!
czy są jakieś możliwości aby choć trochę to ograniczyć?
Nie
@YACCON zrezygnować ze smarta 🙂
ale jak zechce zwrócić to będę musiał mu jeszcze zwrócić koszty wysyłki i zwrotu
@YACCON tylko koszt wysyłki , jeśli był .
@YACCON Koszt zwrotu to zawsz koszt kupującego, zwracają bo mają za darmo ze Smartem.
@YACCON zwracasz za towar i tylko koszt dostawy i to najtańszy jaki masz w ofercie 🙂 a odsyła na swój koszy i tu się dobrze zapozna z ofertą, pomierzy, dopyta bo jak będzie musiał zapłacić za odesłanie to się bardziej przyłoży 😄
@YACCON Częste zwroty to zabawa Smataczy jak nie jest to Ci zbyt potrzebne to nie udostępniaj a tacy się pójdą bawić do kogoś innego.
Ostatnio klient kupił dwie rzeczy aby mieć smarta. Po czym zrobił zwrot zacisk za 8,5zł. Jeszcze się upominał co tak długo mu zwracam kasę. Normalnie ręce opadają
Kupują 5 par majtek, 5 książek, 5 par skarpetek i po 4 odsyłają. Kochane nasze Allegro 😉
Haha ale tu Cię zdziwię. Zdarzało mi się akurat kupować wybrednemu dziecku 4ropak gaci + 1ną sztukę luzem, podobnie ze skarpetkami. Z myślą, że jak nie będzie zadowolona to 4ropak bez rozpakowywania odeślę, a przymierzona sztuka zostanie. Akurat pasowały ale to dlatego, że ta firma akurat trzyma rozmiary. Nie zawsze tak jest xD. Na co komu nie pasujące gacie albo kolejne 4ry pary skarpetek po praniu robiących się o kilka rozmiarów za małe... ???A mam facetów noszących duże 46 i syn sporej ilości skarpetek niby w tym rozmiarze po praniu w 30stopniach już nie założy, więc niby po co miałabym jeszcze paczkę takich trefnych zostawiać? Szczególnie, że przy moim 41 właśnie mam na stopach takie trefne stopki niby 46, a są akurat na mnie.... Dlatego wolę profilaktycznie jedną sztukę dla sprawdzenia wziąć luzem, żeby w razie czego się potem nie użerać. Inna kwestia, że w sumie brałam ze znanych firm i do tej pory nie odsyłałam tak, bo albo pasowało albo sama noszę.
nie
Tu jest Allegro i co im pan zrobisz ...
@brakestop Przecież sami chyba mają świadomość o takim procederze prowadząc Oficjalny Sklep Allegro gdzie na co dzień przy takiej ilości różnego towaru takich smartaczy- zwracaczy mają od groma. Widząc to sami powinni już dawno podjąć kroki by takich pseudo-klientów naciągających portal (darmowe zwroty) unieszkodliwić.
a jak wyłączyć udostępnianie z wysyłką smart?
@YACCON napisz do allegro wyłączą Ci lub usuń jakąś metodę dostawy co by nie łapać się na smarta np. One Box 😄
wyłączyłem wszystko oprócz kuriera allegro dpd i nadal jest smart
Dzisiaj znowu dwa talenty.
Jeden odsyła że redukcja nie pasuje do basenu choć jest w komplecie z basenem !! A drugi a raczej druga kupiła kuwetę. Napisałem do niej czy doczytała że kuweta jest uszkodzona. Ona odpisuje że nie doczytała... i prosi o przesłanie zdjęć uszkodzeń !!!!
.... a zdjęcia są w opisie aukcji...
Ręce opadają. Ani nie czytają ani nie oglądają zdjęć na aukcji.
@YACCON po co mają czytać jak allegro zrobiło z nich januszy zakupów z zerową odpowiedzialnością tzw mimozy zakupowe
To niech allegro coś z tym zrobi. Dzisiaj dziewiąty a ja już chyba że 20 zwrotów. Przeważa "nie pasuje mi" To są rzeczy które tworzą większą całość. Jak mogą nie pasować?! Człowiek siedzi pakuje lata po pocztach itp a taki jeden z drugim odsyła i ma to w "poważaniu"