Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W październiku klient zamówił u nas wycieraczki.
W opisie mamy zaznaczone prośbę o sprawdzenie długości wycieraczek oraz rodzaju mocowań ponieważ w podanych modelach występowały trzy rodzaje wycieraczek.
Klient po dwóch miesiącach rozpoczyna dyskusje bo wycieraczki nie pasują i twierdzi, że brakuje do nich adapterów.
Klient otrzymał towar zgodny z opisem oferty. Upiera się, że dostał błędny produkt ponieważ na opakowaniu nie ma jego modelu samochodu.
Gdyby producenci mieli umieszczać na opakowaniach wszystkie modele do, których pasują części samochodowe to opakowania musiały by być kilkanaście razy większe... Jednak to tłumaczenie do niego również nie dociera.
Czas na darmowy zwrot minął. W dyskusji pracownik allegro napisał:
ROE_AUTO, kupujący zgłasza, że oferowany produkt, nie pasuje do podanego przez niego modelu samochodu. Państwo ponoszą odpowiedzialność dotyczącą opisu oferty. W sytuacji gdy kupujący zgłasza niezgodność towaru z umową, a roszczeniem jest naprawa, bądź wymiana, to Państwo jako sprzedający powinien odebrać przedmiot na swój koszt od kupującego. Proszę, aby wspólnie ustalili Państwo formę wysyłki na reklamację. Proszę o informację w jaki sposób, odbiorą Państwo KPL WYCIERACZKI VALEO PŁASKIE VW TRANSPORTER T5 V od kupującego? Po odebraniu przedmiotu od kupującego proszę o niezwłoczne wydanie decyzji reklamacyjnej.
My ponosimy odpowiedzialność za opis oferty i opis ten według nas jest prawidłowy. Kilkudziesięciu innych klientów nie miało problemów ze zweryfikowaniem przed zakupem rodzaju mocowania oraz długości wycieraczek.
Dlaczego zmuszacie nas do odbioru towaru od klienta na nasz koszt skoro otrzymał towar zgodny z opisem oferty?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Pozdrawiam
Krzysztof
A znacie zasady reklamacji? więc kupujący ją składa a wy musicie się do niej odnieś, macie 14dni. A że inni są zadowoleni to żaden argument.
Tak, znamy zasady reklamacji. Klient otrzymał towar zgodny z umową ale jak wspomniałem w różnych modelach występowały różne rodzaje wycieraczek dlatego w ofercie mamy opisany rodzaj mocowania oraz długości wycieraczek. Dodatkowo jest dopisek: Proszę zwrócić uwagę na rodzaj mocowania oraz długości wycieraczek w swoim samochodzie!!!
W związku z powyższym nie widzę żadnych podstaw do uznania reklamacji bo gdyby klient przeczytał opis oferty to nie było by takiego problemu.
Zgodnie z prawem ma 14 dni na odstąpienie od umowy tak wiec mógł zweryfikować czy przedmiot pasuje do jego modelu no ale nie miał rzekomo takiej możliwości przez dwa miesiące.
Nie musisz odbierac mozesz od reki odmowic i odrzucic reklamacje skoro podal zle dane to kupil zly produkt zgodny z opisem
@ROE_AUTO jest to reklamacja i jako sprzedający musisz ją rozpatrzyć. Możesz ją uznać lub odrzucić, jeśli masz wystarczające powodu i możesz to odpowiednio uargumentować. Swoją decyzję reklamacyjną możesz przedstawić w prowadzonej dyskusji.
Masz info ze stron/katalogu producenta, że dany typ wycieraczek pasuje do tego modelu samochodu? Jeśli tak to odrzuć reklamację podając jako powód informacje z katalogu producenta.
Zawsze też istnieje możliwość, że ktoś przerabiał mocowanie wycieraczek lub zmieniał ramiona.