anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient nie odebrał paczki pobraniowej

Macka40
#7 Wielbiciel#

klient nie odebrał paczki pobraniowej a ja zapłaciłem za wysyłkę w jaki sposób odzyskać pieniądze za wysyłkę

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

@Macka40 Do sądu musisz iść. Jeśli nie chcesz mieć takich problemów w przyszłości, nie udostępniaj wysyłki za pobraniem.

oznacz moderatorów

Sportcross-pl
#8 Zapaleniec#

Niestety to plaga w dzisiejszych czasach. W tygodniu wraca do mnie średnio 5 nieodebranych przesyłek za pobraniem.

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

Halo? @pinsplash! Jesteś tu? Trzeba wkleić ten tekst o pobraniówkach i oddawaniu klientów do sądu. Wiesz, ten co zwykle.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Jeśli chodzi o sądy - ja przez 20 lat nigdy z tego nie skorzystałem. Ani nigdy nie wysyłełem żadnych pism kupującym.

xyz96 - wykluczenie wysyłek pobraniowych z listy to strata sporego grona klientów. Dotyczy to: 

- przedziału wiekowego kupujących (starsze osoby zamawiają za pobraniem, nawet przedmiot za kilka zł - nie będę się rozpisywał i pisał dlaczego tak jest)

- szybkości realizacji zamówienia

- braku możliwości wcześniejszej zapłaty itp.

Jeśli jest duża ilość nieodebranych przesyłek pobraniowych - to może warto przeanalizować z jakiego powodu? Ja np. w tym roku miałem mniej niż 10. I to tylko z zakupów na Allegro. Ze sklepu internetowego 100% odebranych, z zamówień telefonicznych też 100% odebranych.

Może chodzi o czas wysyłki? W większości przypadków o to chodzi kupującym, którzy wybierają tą formę wysyłki.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Macka40 @Sportcross-pl  Więc zacytuję ( mimo że na tym forum są ludzie którzy z takich strat sprzedawców się cieszą....popierając takie działania  - czyli popierając :  uuuups chyba ktoś się samozaaorał 😂 )

Oddajemy do sądu WSZYSTKIE nieodebrane pobraniówki, nie interesują nas żadne tłumaczenia. Nieodebrana pobraniówka, wysyłamy przedsądowe wezwanie do zapłaty. Na wezwanie odpowiada może 1 na 20 delikwentów. Żeby się nie pakować w koszt uzyskania PESEL-u z MSWiA co jest płatne 30zł ( i ostatnio bardzo utrudniają uzyskanie danych) spraw nie kierujemy do e-sądu tylko do zwykłego sądu w trybie postępowania uproszczonego (koszt pozwu 30zł)  Można taki pozew złożyć w sądzie cywilnym w swoim mieście.

W pozwie należy zaznaczyć że do dnia złożenia pozwu delikwent nie złożył oświadczenia o odstąpieniu od umowy dzięki czemu wedle własnego uznania możemy żądać nie tylko kosztu zwrotu i różnicy pomiędzy wybranym a najtańszym sposobem wysyłki ale :

1. zapłaty za całą wysyłkę i zwrot

2. zapłaty za całą wysyłkę i zwrot oraz towar a dodatkowo domagać się w pozwie by delikwent przysłał po towar własny transport

Trochę czekamy na wyrok, potem wniosek o klauzulę wykonalności i sprawa do komornika. Tym sposobem "żartowniś" od nieodebranej paczki jest w plecy kilkaset złotych

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@pinsplash Sprawdź komentarze tej firmy, która zamieściła na AG ten post prawie rok temu i pomyśl, dlaczego oni już nie mogą tu pisać 🙂 Nie tyle komentarze, co odpowiedzi do komentarzy, zobaczysz jak traktują ludzi.

Będzie Ci wstyd, że cytujesz tekst kogoś takiego.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@xyz96 ale ja tu pisałem o pobraniówkach, nie o komentarzach.... hmmm a Ty jakoś nie potępiłeś kupującego, jak to zwykle robisz ze sprzedającymi... czy to oznacza poparcie dla takich działań🤔 ? Chociaż nie... o może otworzyć dyskusję, skorzystać z POK .. och wait...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów