Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Wysyłam części do urządzeń gazowych , zauważyłem że któryś raz z kolei jeżeli w paczce jest część zrobiona z metalu kolorowego dochodzi sama koperta , dziś klient znowu to zgłosił proszę inpost o odpowiedź
@zombek88, widzę, że Kupujący założył Dyskusję w tej sprawie. Czy złożyłeś reklamację do przewoźnika?
tak przed chwilą złożyłem
kwestia co inpost na nią odpowie
@zombek88, odpowiedź otrzymasz w ciągu 30 dni od złożenia reklamacji. W przypadku reklamacji ze względu na zagubienie przesyłki jest to 30 dni od nadania. Mam nadzieję, że sprawę uda się wyjaśnić. 🙂
@zombek88 Pamiętaj jednak, że klient nie ma obowiązku czekać 30 dni, aż InPost rozpatrzy Twoją reklamację. Jemu należy się niezwłoczna wysyłka towaru po raz drugi lub zwrot wpłaty.
oczywiście wiem od kiedy pracuję w handlu zawsze pamiętam że zawsze wszystko klientowi się należy (:
wygląda na to, że ktoś z inpost lubi bawić się kolorowymi metalami, które zapewne lądują w skupie metalu u zaprzyjaźnionego kompana 🙂
Tutaj to nawet nie byłbym pewien czy ta koperta rzeczywiście była pusta .Klient sam mógł sobie zatrzymać jej zawartość i zgłosić że tam nic nie było .Kto tutaj zagląda i trochę czyta wpisy to widzi że In Post zwykle negatywnie rozpatruje takie reklamacje i klienci mogą z tego korzystać ,czując się bezkarni .
@zombek88 Poinformuj klienta w Dyskusji ze jednoczesnej z reklamacja zgłaszasz sprawę na Policje, czasami to odświeża pamięć kupującemu 😎.