Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, Klient zamówił ode mnie przedłużać firmy JSVER. Zgłosił zwrot po 2 dniach od dostania paczki i odesłał produkt. Dziś zwrot do mnie dotarł, ale nie z moim produktem. Do oryginalnego kartonu który ode mnie dostał włożył jakiś stary używany przedłużacz. Co mam zrobić w takiej sytuacji oprócz powiadomienia kupującego o pomyłce?
@InterHeat filmujesz rozpakowywanie paczki zwrotnej ?
Niestety nie.
@InterHeat błąd , na razie wyślij do klienta informację ze zdjęciami tego co odesłał , wróć tu jak otrzymasz odpowiedź .
Wystarczy zadzwonić i się zapytać klienta, czy się nie pomylił, po co tworzyć wątki na forum zanim coś się stało?
@obuwienatasza dobrze ,że tu pisze 1:100 ,że to nie jest pomyłka .
Spotkałam się pierwszy raz z taką sytuacją. Napisałam do klienta i czekam na odpowiedź. Liczyłam na jakieś dodatkowe wskazówki.
@InterHeat nie chcę wyrokować , wróć jak otrzymasz odpowiedź od klienta .
@InterHeat Trzeba poczekać na odpowiedź do tego czasu żadnego scenariusza nie można wykluczyć.
@LEW433 dokładnie, może zwrócił stary na recykling 🙂
przecież nie należy zakładać, że to próba oszustwa z art 286 kk
i nie można go wpisać na czarną listę bo tylko raz oszukał 🙂
Standard cwaniaków z Allegro.
Ja trzymam dokumentację zdjęciową na tle paragonu z dnia wysyłki. Gdy dochodzi do konfrontacji to nagle, ah widocznie pomyliłam się, one wszystkie takie podobne.....
@InterHeat kamerka i nagrywanie odpakowywania zwrotów
@InterHeat w czym masz problem, robisz dokumentację zdjęciową, odrzucasz zwrot z uzasadnieniem i tyle, jak się będzie sadził piszesz że zgłaszasz próbę wyłudzenia 😉
Może liczył że nie sprawdzasz zwrotów ? wiele firm nawet zwrotów nie otwiera bo szkoda czasu, może liczy że rozpocznie dyskusje i dostanie z protect 😞
@InterHeat alez to proste
1) Napisałbym do klienta z zapytaniem czy sie nie pomylił
2) albo sprawa sie wyjaśnia albo klient idzie w zaparte i twierdzi że odesłał prawidłowy produkt
3) jeśli klient uparcie twierdzi że odesłał prawidłowy produkt poinformowałbym tylko uprzejmie iż jego oswiadczenie w mailu oraz zapis z monitoringu z otwierania paczki zostaje zgloszony na policje tytulem podejrzenia popełnienia przestępstwa z art 286KK
I tak . Wiem że nie masz zapisu z monitoringu ale.... klient tego nie wie wiec tak naprawde przyznanie sie klienta do "pomyłki" kiedy sie wystarszy że masz dowody iż chciał Cie oszukać to dla Ciebie jedyna realna szansa.
Oczywiście innym wyjsciem jest położenieu uszu po sobie i zwrot klilentowi za produkt.
Dla jasności . Pisze to zakładając iż dzialania klienta były celowe. Byc moze wszystko sie wyjaśni już po pierwszym mailu a klient sie rzeczywiście pomylił
Za świadków masz też swoich pracowników że spakowali / wysłali / odebrali towar którego nigdy na stanie nie posiadałeś