anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient odesłał do mnie nie mój produkt.

InterHeat
#7 Wielbiciel#

Cześć, Klient zamówił ode mnie przedłużać firmy JSVER. Zgłosił zwrot po 2 dniach od dostania paczki i odesłał produkt. Dziś zwrot do mnie dotarł, ale nie z moim produktem. Do oryginalnego kartonu który ode mnie dostał włożył jakiś stary używany przedłużacz. Co mam zrobić w takiej sytuacji oprócz powiadomienia kupującego o pomyłce?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

mdrogeria
#21 Demiurg#

@InterHeat filmujesz rozpakowywanie paczki zwrotnej ?

oznacz moderatorów

InterHeat
#7 Wielbiciel#

Niestety nie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@InterHeat błąd , na razie wyślij do klienta informację ze zdjęciami tego co odesłał , wróć tu jak otrzymasz odpowiedź .

oznacz moderatorów

obuwienatasza
#8 Zapaleniec#

Wystarczy zadzwonić i się zapytać klienta, czy się nie pomylił, po co tworzyć wątki na forum zanim coś się stało?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@obuwienatasza dobrze ,że tu pisze 1:100 ,że to nie jest pomyłka .

oznacz moderatorów

InterHeat
#7 Wielbiciel#

Spotkałam się pierwszy raz z taką sytuacją. Napisałam do klienta i czekam na odpowiedź. Liczyłam na jakieś dodatkowe wskazówki.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@InterHeat nie chcę wyrokować , wróć jak otrzymasz odpowiedź od klienta .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@InterHeat  Trzeba poczekać na odpowiedź do tego czasu żadnego scenariusza nie można wykluczyć.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@LEW433 dokładnie, może zwrócił stary na recykling 🙂

przecież nie należy zakładać, że to próba oszustwa z art 286 kk

i nie można go wpisać na czarną listę bo tylko raz oszukał 🙂

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Standard cwaniaków z Allegro.

Ja trzymam dokumentację zdjęciową na tle paragonu z dnia wysyłki. Gdy dochodzi do konfrontacji to nagle, ah widocznie pomyliłam się, one wszystkie takie podobne.....

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@InterHeat kamerka i nagrywanie odpakowywania zwrotów

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@InterHeat w czym masz problem, robisz dokumentację zdjęciową, odrzucasz zwrot z uzasadnieniem i tyle, jak się będzie sadził piszesz że zgłaszasz próbę wyłudzenia 😉 

Może liczył że nie sprawdzasz zwrotów ? wiele firm nawet zwrotów nie otwiera bo szkoda czasu, może liczy że rozpocznie dyskusje i dostanie z protect 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@InterHeat  alez to proste

1) Napisałbym do klienta z zapytaniem czy sie nie pomylił

2) albo sprawa sie wyjaśnia albo klient idzie w zaparte i twierdzi że odesłał prawidłowy produkt

3)  jeśli klient uparcie twierdzi że odesłał prawidłowy produkt poinformowałbym tylko uprzejmie iż jego oswiadczenie w mailu oraz zapis z monitoringu z otwierania paczki zostaje zgloszony na policje tytulem podejrzenia popełnienia przestępstwa z art 286KK

 

I tak . Wiem że nie masz zapisu z monitoringu ale.... klient tego nie wie wiec tak naprawde przyznanie sie klienta do "pomyłki" kiedy sie wystarszy że masz dowody iż chciał Cie oszukać to dla Ciebie jedyna realna szansa.

Oczywiście innym wyjsciem jest położenieu uszu po sobie i zwrot klilentowi za produkt.

Dla jasności . Pisze to zakładając iż dzialania klienta były celowe. Byc moze wszystko sie wyjaśni już po pierwszym mailu a klient sie rzeczywiście pomylił

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Za świadków masz też swoich pracowników że spakowali / wysłali / odebrali towar którego nigdy na stanie nie posiadałeś

oznacz moderatorów