Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanko jak w temacie. W ciągu tygodnia mam juz drugą taką sytuację że ktoś zamawia i prosi o późniejszą wysyłkę. Jeśli się dostosuje to leci jakość sprzedaży. Pytanie do bardziej doświadczony: jak rozwiązujecie takie sytuacje? Wysyłajcie później tracąc nieco na jakości czy prosicie klienta o anulowanie zamówienia i złożenie go ponownie w późniejszym czasie?
@barwyflory_pl
Ten temat wielokrotnie pojawiał się na AG.
Rozsądni sprzedawcy zwykle wybierają:
"prosicie klienta o anulowanie zamówienia i złożenie go ponownie w późniejszym czasie", a w przypadku gdy klient nie anuluje zamówienia po prostu spełniają swój obowiązek i wysyłają towar.
Jak nie chcesz oberwać po ocenach to lepiej go poproś o anulowanie i ponowny zakup i o opłacenie go dopiero jak będzie mógł go odebrać .Możesz też ,jeśli na tym zbytnio nie stracisz wysłać pustą kopertę aby mieć wysyłkę z głowy (wcześniej go o tym informując) a tę z towarem na swój koszt we wskazanym przez niego terminie .
Wygląda na to, że mało rozsądny jestem bo zawsze spełniam prośbę klienta i wysyłam tak jak jemu pasuje. Tylko, że u mnie taki przypadek zdarza się kilka razy w roku.
Jak chce ci się pytac o takie **piiip**oły i marnować czas wysyłaj tak jak kilient chce a jakosc sprzedaży to olej to fikcja
Raz tak zrobiłem, zgodziłem się na późniejszą wysyłkę. Klient odebrał zamówienie, przymierzył i stwierdził, że mu nie pasuje.
Po co się bujać z takim zamówieniem dwa tygodnie (tak było u mnie)? Poproś o anulowanie zamówienia i ponowne zamówienie w stosownym czasie.
@barwyflory_pl cytuje allegro 🙂
Na ten moment, Allegro nie przewiduje opcji wysyłki w późniejszym terminie, by nie liczyła się do Jakości Sprzedaży,
Jedyne co mogę zrobić, to polecić Panu napisanie do takich klientów i wytłumaczenie im działanie systemu z prośbą o dokonanie zakupu w późniejszym terminie, bądź odebranie przesyłki w wcześniejszym terminie.
Liczę, że uda się Panu utrzymać dobrą jakość sprzedaży,