anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient rozwalił mi towar, zwrócił go i wystawił negatywa, stracony smart

musicman76
#12 Orędownik#

Klient rozwalił mi towar, zwrócił go i wystawił negatywa, stracony smart. Co może zrobić sprzedawca ?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli narusza regulamin Allegro to proś o usunięcie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201 inaczej tylko sąd.

oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

Proś na kolanach 🤣

oznacz moderatorów

zila_pl
#8 Zapaleniec#

Tak jak napisał LEW433, jeżeli nie narusza regulaminu, nic nie możesz zrobić. Witaj w świecie ocen allegro tak to tutaj działa. 

oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

musicman76 załóz kolejne konto jak straciłeś to się za jakiś czas odbuduje ,Allegro ci nie pomoże jedynie sąd .Czasami trafi się  taki Trol kupujący ,musisz przywyknąć , głowa do góry są jeszcze inne kanały sprzedaży;))

oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

no można założyć ale znów wszystkie aukcje robić...to kosztuje kupę pracy i czasu...  😞

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Pod negatywem możesz wpisać  odpowiedź na niego tak by inni widzieli dokładnie za co i w jaki sposób go zarobiłeś .Nie możesz jednak obrażać w nim sprzedawcy w sposób bezpośredni bo ci go usuną. 

oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

Nie sprzedawcy tylko kupującego, ja jestem sprzedawcą.

oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

tak jest dużo z tym pracy dobrze jest mieć wspomaganie jakąś integracje ,pomyśl o baselinker lub coś podobnego abyś mógł hurtem wystawiać 

oznacz moderatorów