anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient wiele razy kupuje i od razu anuluje, różne konta, ten sam klient - proszę o inerwencje!!

zaproszenia-C13
#8 Zapaleniec#

Witam, od jakiegoś czasu , dokładnie od 27 maja, co parę dni klient kupuje "kartki świateczne z logo" i po chwili od razu anuluje. Dodam, że to nie okres na kartki świąteczne. Proces zawsze wygląda tak samo. Sekunda po wpłacie, od razu anulowanie.

 

Numery zamówień : 

 a68956d0-1c73-11ef-8344-b31c40492acc

cd0e0120-21e1-11ef-9127-5ff49ab32b1e

b65b3e50-21f2-11ef-a870-c9f916e59504

0ad91e00-21f5-11ef-95c7-a17b8605636f

49182c30-2978-11ef-a168-25d0ccae686b

95b33ac0-2af5-11ef-bf28-8de68e63b3b7

52827050-2b21-11ef-bf17-55dcc9eb3b1b

b0486770-2b5e-11ef-89a9-b3ba18b0769d

 

I choć niby są to różne osoby , jestem przekonany , że robi to jedna i ta sama osoba. 

Proszę to sprawdzić, czy czasem nie jest to jakiś oszust i czy z tego powodu nie ubywają mi jakieś pieniądze.

Dziękuję !

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jeśli płacisz za wystawienie (a tak jest w niektórych kategoriach) lub masz jakąś formę wyróżnienia to koszty za to do ciebie nie wrócą . Allegro może zwrócić jedynie prowizję. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@zaproszenia-C13 Proszę, skieruj to zgłoszenie poprzez formularz. Widzę, że część kupujących otrzymała już sankcje na kontach, ale resztę musi zweryfikować wyspecjalizowany zespół. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

zaproszenia-C13
#8 Zapaleniec#

wypełniłem już dawno formularz , nic się nie zmienia a klient już ze 3-4 razy znowu zrobił to samo ...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nudzi mu się, czy wybrał  Ciebie z jakiegoś powodu?

oznacz moderatorów

zaproszenia-C13
#8 Zapaleniec#

Nudzi albo psychol, nie mam pojęcia.

oznacz moderatorów