anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient wiele razy kupuje i od razu anuluje, różne konta, ten sam klient - proszę o inerwencje!!

zaproszenia-C13
#8 Zapaleniec#

Witam, od jakiegoś czasu , dokładnie od 27 maja, co parę dni klient kupuje "kartki świateczne z logo" i po chwili od razu anuluje. Dodam, że to nie okres na kartki świąteczne. Proces zawsze wygląda tak samo. Sekunda po wpłacie, od razu anulowanie.

 

Numery zamówień : 

 a68956d0-1c73-11ef-8344-b31c40492acc

cd0e0120-21e1-11ef-9127-5ff49ab32b1e

b65b3e50-21f2-11ef-a870-c9f916e59504

0ad91e00-21f5-11ef-95c7-a17b8605636f

49182c30-2978-11ef-a168-25d0ccae686b

95b33ac0-2af5-11ef-bf28-8de68e63b3b7

52827050-2b21-11ef-bf17-55dcc9eb3b1b

b0486770-2b5e-11ef-89a9-b3ba18b0769d

 

I choć niby są to różne osoby , jestem przekonany , że robi to jedna i ta sama osoba. 

Proszę to sprawdzić, czy czasem nie jest to jakiś oszust i czy z tego powodu nie ubywają mi jakieś pieniądze.

Dziękuję !

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jeśli płacisz za wystawienie (a tak jest w niektórych kategoriach) lub masz jakąś formę wyróżnienia to koszty za to do ciebie nie wrócą . Allegro może zwrócić jedynie prowizję. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@zaproszenia-C13 Proszę, skieruj to zgłoszenie poprzez formularz. Widzę, że część kupujących otrzymała już sankcje na kontach, ale resztę musi zweryfikować wyspecjalizowany zespół. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zaproszenia-C13
#8 Zapaleniec#

wypełniłem już dawno formularz , nic się nie zmienia a klient już ze 3-4 razy znowu zrobił to samo ...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nudzi mu się, czy wybrał  Ciebie z jakiegoś powodu?

oznacz moderatorów

zaproszenia-C13
#8 Zapaleniec#

Nudzi albo psychol, nie mam pojęcia.

oznacz moderatorów