Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klient zamówił u mnie towar i zapłacił za przesyłkę 8 zł.
Nie mam zaznaczonej takiej opcji w cenniku dostaw. skąd taka sytuacja?
Dodam że dzis zmieniałem cennik dostaw na 12,99 przy przedpłacie kurier DPD i 16,99 za pobraniem kurier DPD
Konsument ma prawo wybrać przesyłkę spoza tych oferowanych przez sprzedawcę. Zapytaj klienta, jakim przewoźnikiem wysłać ten towar za 8 zł. Dodatkowo, przy przewoźniku wskazanym przez klienta spoza listy oferowanych przez sprzedawcę, nie ponosisz winy za uszkodzenie lub utratę przesyłki w transporcie.
@Lellek_Shop A to nie jest ta sytuacja gdy Allegro za kuriera płaci 8 zł a reszta to nasz rabat dla klienta ?
@Lellek_Shop jest okej, przy smarcie kurier za 12,99 zł klient płaci 8 zł a Ty resztę dokładasz 🙂