anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient wybrał opcje dostawy którą nie wprowadziłem w cenniku dostaw

MAMY ROZWIĄZANIE!
Lellek_Shop
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, klient zamówił u mnie towar i zapłacił za przesyłkę 8 zł. 

Nie mam zaznaczonej takiej opcji w cenniku dostaw. skąd taka sytuacja? 

Dodam że dzis zmieniałem cennik dostaw na 12,99 przy przedpłacie kurier DPD i 16,99 za pobraniem kurier DPD

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
xyz96
#21 Demiurg#

Konsument ma prawo wybrać przesyłkę spoza tych oferowanych przez sprzedawcę. Zapytaj klienta, jakim przewoźnikiem wysłać ten towar za 8 zł. Dodatkowo, przy przewoźniku wskazanym przez klienta spoza listy oferowanych przez sprzedawcę, nie ponosisz winy za uszkodzenie lub utratę przesyłki w transporcie.

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Lellek_Shop  A to nie jest ta sytuacja gdy Allegro za kuriera płaci 8 zł a reszta to nasz rabat dla klienta ?

_____________
Kama
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Lellek_Shop jest okej, przy smarcie kurier za 12,99 zł klient płaci 8 zł a Ty resztę dokładasz 🙂

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/dostawa-allegro-smart-z-kuri...

________
Κώστας
oznacz moderatorów