Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam
mam problem
klient zamawia dostawę do paczkomatu
klient wystawił negatywny komentarz za to że paczka trafiła do paczkomatu bo sam wybrał taką formę dostawy
twierdzi że chciał kurierem do domu a nie do paczkomatu i że to moja wina
co zrobić w takiej sytuacji?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Rzucicie okiem na sprawę? 🙂
@acukrowski pismo przedsądowe albo usuwa albo ma pozew, który przegra bo w systemie jest jasno napisane co i jak zamówił a skoro jest ślepy to ślepota nie zwalnia go z odpowiedzialności za swoją głupotę, dorosły jest
@acukrowski zadziałam w Twojej sprawie, ale na razie nie mogę Ci nic obiecać. Jak będę miała już pewne informacje, wrócę tutaj do Ciebie.
@komis-bell dzięki, spróbuję podziałać 🙂
@acukrowski niestety nie udało mi się wiele zdziałać, ale kupująca usunęła ten komentarz, więc nie liczy się on już w Twoich statystykach.
typowe dla nowomowy allegro i możliwości rozumienia tekstu czytanego przez Kupujących
też otrzymaliśmy podobny negatyw - allegro go nie usunęło
oficjalny sklep allegro ma negatyw
że przesyłka gabaryt C trafiła na najwyższą półkę w paczkomacie
a osoba kupująca ma 160cm wzrostu