anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient zamawia pobraniówki i nie odbiera przesyłek

Tyskibartnik
#10 Popularyzator#

witam
klient kupił towar za pobraniem
koszt towaru 25zł koszt wysyłki pobraniowej 14,45zł nie odebrał przesyłka wróciła do mnie
zakilka dni kupił ponownie w ten sam sposób i znowu wysyłka wróciła
co zrobić z takim klientem jestem 30zł w plecy wraz z kosztami pakowania czy Allegro zwróci mi to skoro tak bardzo pobłażacie takim praktyką
dwa razy kupił na tej samej aukcji gośc chyba robi to specjalnie

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

serwis-texas
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

dodane do czarnej listy kompletnie bez sensu i tak zostanie z niej usunięty  i dalej będzie to robił 

oznacz moderatorów

Tyskibartnik
#10 Popularyzator#

i co mi to daje

musi teraz kupic trzci raz bo inaczej go nie dodam do czarnej listy

protse i logiczne

a kase za przesyłke kto mi zwróci???

 

także żadna pomoc

 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@Tyskibartnik 

No dobra. Skoro Ci poprzednia odpowiedź nie pasowała to teraz zrób tak. Wyślij mu pismo przedsądowne. Wezwij go do zapłaty. Jak nie pomoże to sąd. Ja bym wolał go dodać na czarną listę. Da się dodać nawet po jednej transakcji.

oznacz moderatorów

Tyskibartnik
#10 Popularyzator#

ale nie mogę go dodać bo muszą byc trzy pliki z dowodem że np nie odebrał 3 przesyłek

i nie gadaj że straszeniu klientów pismami przedsądowymi o 30zł bo śmiech na sali

oznacz moderatorów

e-autoparts_pl
#9 Pomysłodawca#

Po prostu anuluj zamówienie od niego z informacją, że brak produktu, że ubolewasz, prosisz o litość itp, itd. Jak to jakiś leszcz  lub tylko zwykła złośliwa małpa, to nie będzie wszczynał awantury za pomocą dyskusji allegro i odpuści temat. Ale jak komuś zalazłeś za skórę to masz potem nie rozwiązaną dyskusję i negatywa

oznacz moderatorów

Tyskibartnik
#10 Popularyzator#

a co jest najlepsze z tego

że zaraz wystawi negatywne opinie bo On ma do tego pełne prawo bo jakis czas temu tez mieliśmy taki przypadek że przesyłka była opóźniona z winy DPD i odmówił odbioru i wystawił negatywa 

Allegro juz kompletnie schodzi na PSY!!!

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@Tyskibartnik poproszę o numer zamówienia z tym kupującym. Sprawdzimy jego konto, czy nie działa z intencją zaszkodzenia Twoim interesom.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Tyskibartnik
#10 Popularyzator#

oki

to nick diwad7

i nr f55a66c0-6492-11ef-a6aa-ddda22c1edd4

i jeszcze jeden 94af14e0-5f71-11ef-a2b4-b1f4efe8d556

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@Tyskibartnik dzięki! Sprawdzimy to.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Tyskibartnik
#10 Popularyzator#

witam

i wiadomo coś na temat tego typa???

oznacz moderatorów

Tyskibartnik
#10 Popularyzator#

i dalej cisza 

oznacz moderatorów

ogryz7
#11 Animator#

Zapewne odpowiedzą Ci coś w stylu: "Sprawdziliśmy tego użytkownika i niestety nie mamy podstaw do podjęcia jakichkolwiek działań."

Odnośnie samej sytuacji, nie jesteś na przegranej pozycji! Pamiętaj, że nieodebranie przesyłki nie jest równoważne zwrotowi konsumenckiemu (o ile zwrot nie został wcześniej zgłoszony), tylko jest niedopełnieniem umowy kupna-sprzedaży z winy kupującego. W takiej sytuacji masz prawo ze zwracanej kwoty potrącić sobie wszystkie koszty, jakie poniosłeś z tytułu wysyłki tego zamówienia:

- koszty wysyłki i pakowania (jeśli opakowania już nie wykorzystasz),
- koszty przesyłki powrotnej (jeśli przewoźnik je doliczył),
- koszty opłaty za Smart, jeśli była to przesyłka Smart.

Bardzo ważne, żeby były to koszty, które rzeczywiście poniosłeś! No i jak pisałem wcześniej - dotyczy to sytuacji, w której kupujący nie zgłosił zwrotu, tylko po prostu nie odebrał przesyłki.

oznacz moderatorów

e-autoparts_pl
#9 Pomysłodawca#

"..nieodebranie przesyłki nie jest równoważne zwrotowi konsumenckiemu..." - niestety są już rzecznictwa sądów, że takie postępowanie jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy i można się jedynie domagać zwrotu kosztów przesysłki zwrotnej.

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@Tyskibartnik tak - zablokowaliśmy to konto. Skontaktuj się nami przez formularz kontaktowy, aby otrzymać zwrot kosztów za transakcje z tym kontem.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Tyskibartnik
#10 Popularyzator#

i proszę poniżej odpowiedź serwisu Allegro na prośbę o zwrot kosztów 

normalnie śmiech  i żenada

Dzień dobry,

dziękuję Pani za wiadomość.

Widzę, że klient diwad7 nie odebrał przesyłki pobraniowej. Zdaję sobie sprawę, że to dla Pani kłopotliwa sytuacja, dlatego chcąc Pani pomóc, wysłałem już do kupującego powiadomienie z prośbą o pilny kontakt z Panią i wyjaśnienie sytuacji.

Z doświadczenia wiem, że wiadomość pomaga w nawiązaniu kontaktu z kupującym. Wierzę, że dojdą Państwo do porozumienia i odzyska Pani poniesione koszty.

Dodam, że jako serwis nie zwracamy środków w związku z nienależytym wykonaniem umowy przez klienta, nie mamy też uprawnień, aby takie środki wyegzekwować w Pani imieniu.

Pozdrawiam
// Bartosz Kulak
Zespół Allegro

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Tyskibartnik kosztu transportu Ci nie zwrócą. Mogą tylko zwrócić opłatę transakcyjną.

oznacz moderatorów

Tyskibartnik
#10 Popularyzator#

A powinni brać odpowiedzialność za takich klientów zgadza się ?

a potem ściągnąć sobie kasę z takich kołków 

dlaczego my mamy być poszkodowani i tak już praktycznie na Allegro sprzedawca nie ma już nic do gadania i musi klientowi dupę lizać za każdym razem jak coś nie halo 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Dla spokoju ducha lepiej zrezygnować z wysyłek za pobraniem oraz odbiorów osobistych . Te opcje dostawy przyciągają najwięcej niepożądanych klientów.

oznacz moderatorów