anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

KLIENT ZAMIEŚCIŁ NEGATYWNY KOMENTARZ NIE ZGODNIE Z PRAWDĄ

marian220374
#7 Wielbiciel

KLIENT ZAMIEŚCIŁ NEGATYWNY KOMENTARZ NIE ZGODNIE Z PRAWDĄ, W OPISIE DOKŁADNIE BYŁO NAPISANE CZEGO DOTYCZY SPRZEDAŻ A MIMO TO DAŁ MI NEGATYWNY KOMENTARZ I NAPISAŁ ŻE ZAMÓWIENIE BYŁO NIEKOMPLETNE ! CO MAM ZROBIĆ BY USUNĄĆ TEN KOMENTARZ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@marian220374 

Możesz próbować prosić Allegro o usunięcie komentarza.

oznacz moderatorów

Ajek88
#9 Pomysłodawca

Nic, przyjdzie moderator i dowiesz się że to subiektywna opinia i nie mogą to usunąć i zostaje Ci tylko droga sądowa. Chyba, że Cię nazwie złodziejem to wtedy masz szansę. 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@marian220374 Jeśli sprzedajesz jedną sztukę to po co dodajesz zdjęcia dwóch sztuk? Po co piszesz, że na sprzedaż są "RAMIONA WYCIERACZEK" a nie ramię?

oznacz moderatorów

marian220374
#7 Wielbiciel

w nagłówku były ramiona a w opisie że cena dotyczy sztuki

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@marian220374 Tak, w opisie było że cena dotyczy jednej sztuki ale z tego powinieneś wyciągnąć wniosek na przyszłość - kupujący widzi na zdjęciu dwie sztuki więc myśli że kupuje dwie. 

Jeśli sprzedajesz jedną sztukę to twórz ofertę tak żeby nikt nie miał żadnych wątpliwości ile sztuk faktycznie kupuje. 

A co do usunięcia komentarza - musisz porozumieć się z kupującym, to jedyna droga do usunięcia komentarza.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru ⭐⭐

@komis-bell dokładnie, na zdjęciu są dwie, nazwa oferty sugeruje co najmniej parę, więc moim zdaniem negatyw całkiem zasadny. 

oznacz moderatorów