Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej wszystkim,
Mianowicie mam do czynienia z klientem który kupił u nas żelek silikon do sensora szyby samochodowej. Oczywiście go zamontował sam i co ?
No i oczywiście zwala winę na produkt. Facet nie ma pojęcia o montażu tego typu rzeczy. Pewnie chciał zaoszczędzić bo u fachowca usługa 100-200zł.
Reklamuję towar a tak naprawdę ja to zrozumiałem że reklamuje swoją usługę bo niby wszystko zrobił tak jak w opisie aukcji ale jednak odpadło po paru godzinach co jest niemożliwe.
Jestem w 95% przekonany że towar nie był przeterminowany.
Facet chce zwrotu za żelek 45zł bo tak naprawdę nie umiał zamontować. Wiem że nie duża kwota ale nie mam zamiaru oddać ani złotówki dla zasady.
Macie takie sytuację związane z niewiedzą klienta na temat produktu i późniejszą reklamacją ?
P.s sprzedaliśmy mnóstwo żelków czy to stacjonarnie czy na allegro i naprawdę nigdy nie było problemów (około 10 lat sprzedaży tego produktu)
Jak mu towar nie pasuje to składa reklamację i odsyła a Ty po otrzymaniu ją rozpatrujesz i uznajesz bądź odrzucasz. W sumie jak towar został zużyty w sposób nieprofesjonalny to śmiało można odrzucić tyle że z "zemsty" zapewne subiektywnie oceni transakcję.
Jak się zakończyła sprawa ?
Klient chciał zareklamować ale poprosiłem o zdjęcia żelki oraz zdjęcia szyby po czym zakończył dyskusję. Mam wrażenie że był to następny klient który chciał dostać za darmo produkt który kupił.
No bo co to jest 50zł zwrócić klientowi wydaję mi się że tak niektórzy "ludzie" podchodzą do tego.
Ma prawo do reklamacji a ty musisz ją rozpatrzyć.