anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient zepsuł towar podczas używania, co robić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Babyhoodua
#9 Pomysłodawca#

napisał do mnie klient

dzień dobry,w dniu wczorajszym odebrałem krzesło i po rozłożeniu usiadłem i krzesło się złamało.
Dodam że upadłem z tego krzesła i na szczęście nic sobie nie zrobiłem.
Co w takiej sytuacji Państwo mi proponujecie?

co zrobić w tej sytuacji? może klient niewłaściwie używał produktu? jak to udowodnić?

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Babyhoodua zwrócić kasę i przeprosić klienta , masz wielkie szczęście ,że nic sobie nie zrobił

Co masz na myśli pisząc ,,niewłaściwie używał produkt ,, ? krzesło służy do siedzenia i nie powinno się załamać nawet przy osobie o znamienitej wadze .

oznacz moderatorów
Babyhoodua
#9 Pomysłodawca#

Faktem jest, że krzesło się składa, nie mógł go prawidłowo rozłożyć, więc upadł

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

,,nie mógł go prawidłowo rozłożyć,, czyli rozumiem ,że produkt wymaga wykonania odpowiednich czynności przed rozpoczęciem użytkowana , wobec powyższego zapytam czy klient otrzymał instrukcję obsługi ?

oznacz moderatorów