Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
napisał do mnie klient
dzień dobry,w dniu wczorajszym odebrałem krzesło i po rozłożeniu usiadłem i krzesło się złamało.
Dodam że upadłem z tego krzesła i na szczęście nic sobie nie zrobiłem.
Co w takiej sytuacji Państwo mi proponujecie?
co zrobić w tej sytuacji? może klient niewłaściwie używał produktu? jak to udowodnić?
@Babyhoodua zwrócić kasę i przeprosić klienta , masz wielkie szczęście ,że nic sobie nie zrobił
Co masz na myśli pisząc ,,niewłaściwie używał produkt ,, ? krzesło służy do siedzenia i nie powinno się załamać nawet przy osobie o znamienitej wadze .
Faktem jest, że krzesło się składa, nie mógł go prawidłowo rozłożyć, więc upadł
,,nie mógł go prawidłowo rozłożyć,, czyli rozumiem ,że produkt wymaga wykonania odpowiednich czynności przed rozpoczęciem użytkowana , wobec powyższego zapytam czy klient otrzymał instrukcję obsługi ?