Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Obejrzałem Twoją ofertę sprzedaży zamka opisanego jako nowy: https://allegro.pl/oferta/zamek-nawierzchniowy-tytan-t-99-przyszlosc-gerda-9619072640
Dobrze się domyślam, że wstawiłeś tam zdjęcia najlepszego egzemplarza, jaki posiadałeś?
PS: Widzę, ze sprawa dotyczy aż 63 zł. Jest o co walczyć.
@Client:98572120 bardzo się cieszę że obejrzałeś 🙂 a domyślenia i przypuszczenia to jakoś mi źle się kojarzą w tym temacie.
I mylisz się bo sprawa dotyczy aż 59 zł bo teraz mam cenę wyższą , ale tak czy tak to jest pieniądz , jest to mój ciężko zarobiony pieniądz którego staram się nie marnować bo jakiś kupujący nie potrafi poszanować Twojej pracy.
Może to kosztować i 5 zł ale to są moje ciężko zarobione pieniądze.
Tylko czy aż tak bardzo walczę o to , zadałem tylko pytanie co w takiej sytuacji bo kupujący faktycznie trochę przegiął , na razie rozważam co robić co się opłaca z nikim nie walczę nawet z kupującym , na razie grzecznie mu napisałem maila co otrzymałem że tak się nie robi i zobaczymy co będzie .
A walczę to znaczy można powiedzieć że walczyłem tylko z jedną osobą na słowa bo za dużo się udziela i nie na temat odpowiada , nawet się modlę o to ale już odpuściliśmy - chyba.
A jeżeli chodzi o zamek to gzemplarze wszystkie są takie same nie ma lepszych gorszych , wstawiłem realne zdjęcia zamka a nie jakieś z internetu ściągnięte , wykonanie zamka jest można powiedzieć rzemieślnicze , prosty tani zamek ale nowy niezadrapany lakier itp.
Zdjęcia robione bardzo dawno , teraz może i lepsze bym zrobił ale nie ruszam tego co się sprzedaje.
Ale to juz nie powiązane jest z tematem ale dzięki za zainteresowanie i troskę 🙂
kmdm Podejrzewam (znów podejrzenia 🤣), że nie o tą kwotę temat, a o proceduralne bzdury.
Nie szarpałbyś nerwów na forum.
Naświetliłeś i to jest istotne.
Tylko kto się w korpo porzejmie?
Tak, tak... Uznajcie reklamacje jak tylko kupujący o niej pomyśli. W żadnym wypadku nie zmniejszajcie wartości przedmiotu. Zwracać całość i jeszcze grzecznie przeprosić. @xyz96 będzie wniebowzięty.
Tylko nie przychodźcie tu później i nie płaczcie jak kupujący zaczną wykorzystywać system i zaczniecie tracić pieniądze, że "łolaboga, oszukujo". Nie karmcie zwierza który was później zeżre.
Jest o co walczyć, bo odsyłanie takiego zamka w ramach zwrotu bez podania przyczyny to chamstwo i brak szacunku do drugiej osoby.