Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Klientka kupiła u mnie kurtkę. Przed wysyłką sama osobiście ją sprawdziłam, było wszytko ok. Zwrotu dokonała "
Zwrot musisz przyjąć, kwotę zwrotu możesz pomniejszyć o powstałe uszkodzenia i doprowadzenie ubrania do stanu takiego w jakim klient go otrzymał.
Kurtka jest porwana, więc nawet jak ją naprawię to będzie widać, że była zszywana, wiec jej już nie sprzedam.
Najmniejszy zwrot jaki możesz zrobić to złotówka
Możesz oddać jej nawet złotówkę ale musisz się liczyć z negatywnym komentarzem .
@Pastelka_shop są sytuacje, kiedy możesz pomniejszyć kwotę zwrotu - takim przypadkiem jest m.in. uszkodzenie zwracanego produktu. Pamiętaj, że musisz uzasadnić swoją decyzję klientowi. Więcej na ten temat przeczytasz w tym artykule.
W tej sytuacji towaru już nie sprzedam załączam zdjęcie. Więc zwrócę klientce "1zł" i towar ma u mnie zostać? czy mam jej zwrócić kurtkę? w końcu za niego zapłaciła a mi tylko będzie zalegał. Jeszcze nie miałam takiej sytuacji. Z tego co czytam negatywa od niej zapewne dostane.
Dostaniesz pewnie negatywny komentarz i dyskusje w której najważniejsze to terminowe odpisywanie i uzasadnienie że klientka uszkodziła produkt po czym dokonała zwrotu.
"czy mam jej zwrócić kurtkę?" - klientka dokonała zwrotu przez co kurtka nie jest już jej własnością.
@Pastelka_shop w momencie kiedy klientka jest konsumentem (nie jest to zakup na firmę) - przysługuje mu prawo do zwrotu produktu i jako przedsiębiorca musisz taki zwrot przyjąć. Jeżeli produkt ma znaczące ślady użytkowania, to tak jak wspomniałam wyżej możesz pomniejszyć kwotę zwrotu dla klientki, jednak musisz jej to uzasadnić z czego wynika obniżona kwota zwrotu.
Zostaje u Ciebie bo odstąpiła od umowy zakupu, Ty wyceniasz na 1zl ale kupujący może się z tym nie zgodzić i odwołać, Ty powinieneś wycenić zgodnie z obecną wartością.