anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klienta zwróciła towar, który sama uszkodziła

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry.

Klientka kupiła u mnie kurtkę. Przed wysyłką sama osobiście ją sprawdziłam, było wszytko ok. Zwrotu dokonała "

Powód zwrotu (odstąpienie): nie pasuje mi" , sprawdzam kurtkę a jest wyrwany cały zatrzask z kurtki i kurtka jest w ty miejscu porwana.
Co teraz mogę zrobić?  Słyszałam, że nic 😕
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Zwrot musisz przyjąć, kwotę zwrotu możesz pomniejszyć o powstałe uszkodzenia i doprowadzenie ubrania do stanu takiego w jakim klient go otrzymał.

oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

Kurtka jest porwana, więc nawet jak ją naprawię to będzie widać, że była zszywana, wiec jej już nie sprzedam.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Najmniejszy zwrot jaki możesz zrobić to złotówka

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Możesz oddać jej nawet złotówkę ale musisz się liczyć z negatywnym komentarzem .

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Pastelka_shop są sytuacje, kiedy możesz pomniejszyć kwotę zwrotu - takim przypadkiem jest m.in. uszkodzenie zwracanego produktu. Pamiętaj, że musisz uzasadnić swoją decyzję klientowi. Więcej na ten temat przeczytasz w tym artykule

oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

W tej sytuacji towaru już nie sprzedam załączam zdjęcie. Więc zwrócę klientce "1zł" i towar ma u mnie zostać? czy mam jej  zwrócić kurtkę?  w końcu za niego zapłaciła a mi tylko będzie zalegał. Jeszcze nie miałam takiej sytuacji. Z tego co czytam negatywa od niej zapewne dostane. IMG_20241014_091417.jpgIMG_20241014_091420.jpg

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Dostaniesz pewnie negatywny komentarz i dyskusje w której najważniejsze to terminowe odpisywanie i uzasadnienie że klientka uszkodziła produkt po czym dokonała zwrotu.
"czy mam jej  zwrócić kurtkę?" - klientka dokonała zwrotu przez co kurtka nie jest już jej własnością.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Pastelka_shop w momencie kiedy klientka jest konsumentem (nie jest to zakup na firmę) - przysługuje mu prawo do zwrotu produktu i jako przedsiębiorca musisz taki zwrot przyjąć. Jeżeli produkt ma znaczące ślady użytkowania, to tak jak wspomniałam wyżej możesz pomniejszyć kwotę zwrotu dla klientki, jednak musisz jej to uzasadnić z czego wynika obniżona kwota zwrotu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zostaje u Ciebie bo odstąpiła od umowy zakupu, Ty wyceniasz na 1zl ale kupujący może się z tym nie zgodzić i odwołać, Ty powinieneś wycenić zgodnie z obecną wartością.

oznacz moderatorów