Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Fenomenalna pewnie dla niektórych nie pierwsza sytuacja. Klient zgłasza że paczka jest uszkodzona wraz z nią zawartość. Otrzymuje automatycznie zwrot pieniędzy. Wystawia negatywny komentarz i pisze w e-mailu ze chce dodatkowej rekompensaty. Nawet nie wysłał zdjęcia ze pavzka została uszkodzona nie odesłał jej i jescze chce rekompensaty. Szczyt szczytów na co allegro pozwala kupującym. Fenomen gdyby była możliwość dodał był email od niego.
@_testery_perfum cuda panie się dzieją- już tu było pisane o wypożyczalni ubrań na komunię i wypożyczalni książek na 2 tygodnie, zakup towaru- niepłacenie i wywalanie negatywów- no cuda na kiju.
Może by tu taką "listę cudów" stworzyć ,ciekawa naukowo i było by się z czego pośmiać.
@_testery_perfum No i to był błąd, skoro nie miałeś dowodu na uszkodzenie paczki. Trzeba było mu kazać ją odesłać.
Zgadzam się to był błąd. Tylko ciężko mi uwierzyć, że są jescze tacy ludzie którzy próbują naciągać na parę groszy przecież to nie czasy PRL. Nigdy więcej takiego zwrotu nie wykonam, ale przez tskiego palanta inni teraz będą dłużej czekać w razie W
@_testery_perfum napisał(a): "Klient zgłasza że paczka jest uszkodzona wraz z nią zawartość. Otrzymuje automatycznie zwrot pieniędzy."
Gdzie tak jest? Bo na pewno nie na Allegro.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
A właśnie, że allegro i mój błąd bo od razu zwróciłem gnojowi pieniądze. Jak by ktoś mieszkał w Gorlice i znał Daniel Siw* to proszę go serdecznie pozdrowić. Złodziej z dziada na pradziada. Zgłaszam sprawę na policję może ona coś zrobi bo ów uszkodzony towar nie wrócił nawet nie ma dowodu że został uszkodzony.
@_testery_perfum napisał: "mój błąd bo od razu zwróciłem gnojowi pieniądze"
No to trzeba było tak od razu. Bo już myślałem, że Allegro wreszcie wprowadziło standardy stosowane od lat u cywilizowanych konkurentów.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573To nie standardy tylko patologia, ale czego duzi nie zrobią żeby miłościwie im kupujący kupowali jeszcze więcej. Biznes to biznes, a skoro koszty można jeszcze przerzucić na innych (mniejszych) to jak nie wprowadzić tego typu "standardów".
@Puzonix Kiedy jakiś Chińczyk nie wyśle Ci towaru, to zmienisz zdanie na temat procedur w еВауu i Аlliexpressie.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573Czyli jeżeli sprzedawca nie wyśle towaru to zwrot kasy i wyciągniecie konsekwencji wobec niego jest ok, ale jeżeli klient nie odeśle uszkodzonego towaru, ani nawet zdjęcia tegoż to już nie można od niego tego, ani niczego innego wymagać? Należy mu się kasa, koniec, kropka? To jest standard? To jest patologia, która szybka stanie się, i owszem, standardem, ale patologii właśnie.
Nie wyobrażam sobie żebym nie udowodnił sprzedawcy, że towar otrzymałem uszkodzony i jednocześnie domagał się zwrotu kasy.
Wyobraź sobie taką sytuację w sklepie stacjonarnym. Kupiłeś produkt, wracasz do domu, otwierasz pudełko i w środku masz np. uszkodzony czajnik. Wracasz do sklepu, oczywiście bez czajnika, bo nie jesteś tragarzem przecież, (właściwie to sprzedawca powinien do Ciebie przyjechać osobiście, bo ponosi odpowiedzialność za to, że nie otworzył osobiście 428 kartonów z czajnikami żeby sprawdzić czy nie są uszkodzone) i żądasz zwrotu kasy za uszkodzony towar. Tak, ma to sens 🙂
@_testery_perfum Jeśli dostał paczkę z widocznymi uszkodzeniami nie powinien jej w ogóle przyjmować ,odstąpić od umowy lub inaczej po ludzku się dogadać. Próba wymuszenia dodatkowej rekompensaty jest bezprawna no bo za co ? chyba że za tego negatywa chciałby coś zarobić .Pod tą jego negatywną opinią wpisz swoje zdanie tylko bez zbędnej "łaciny" niech inni widzą co to za typek.
@mwmonety Czytałeś tego negatywa? Nie ma tam nic o uszkodzonej paczce. To zawartość była uszkodzona.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Jeżeli zawartością są perfumy to i paczka uszkodzona. Przytoczyłem rozmowę z e-mail którego wysłał cham. Najpierw zwrot pieniędzy. Dostał zwrot to chce REKOMPENSATY. Za chwilę będzie chciał mojej żony? Litości skąd ci ludzie się biorą. Pozdrawiam
@_testery_perfum Musisz się przyzwyczaić, bo jest ich coraz więcej i coraz gorszych.Oj aby tylko na żonie się skończyło (żart).
No perfumy musiały być fajne.
@Client:79179573 Nie czytałem negatywa tylko opis w jego wątku gdzie napisał że klient zgłosił że paczka była uszkodzona wraz z jej zawartością i takiej przesyłki ja bym na pewno nie przyjął.
@Client:79179573 "Może" automatyczny zwrot miałby sens, gdyby kupujący mógł wprowadzić numer listu przewozowego do zgłoszonego zwrotu, którego status byłby zweryfikowany u przewoźnika jako Doręczony wraz z poprawnym adresem firmy. Wtedy pozostaje tylko kwestia braku środków na saldzie Allegro Finanse, bo kasę wypłaca się codziennie albo i kilka razy dziennie 😉
Pomijając szczególne sytuacje fraudów, chargebacków itp., w przypadku których mamy niewiele do powiedzenia - nie planujemy wprowadzenia mechanizmów automatycznego zwrotu pieniędzy do kupującego.
@_testery_perfum pominąłeś dość istotną w tym kontekście informację. Klient napisał w dyskusji w ten sposób: "podróbka która nawet nie przypomina zapachem oryginału, a do tego chanele wylane i uszkodzone !!!". Po 4 godzinach od rozpoczęcia dyskusji zwróciłeś kupującemu pieniądze (oczywiście nie stało się to automatycznie).
Biorąc pod uwagę to doprecyzowanie - czy mógłbyś jeszcze raz wskazać, na co Allegro "pozwala kupującym", co budzi takie Twoje oburzenie?