Klientka dostała zwrot pieniążków z Allegro protekt i teraz oczekuje ,że odeślemy jej jeszcze towar

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć Wszystkim.
Sprzedajemy między innymi stroje karnawałowe. Niestety w tym przypadku Klientka zwróciła nam strój śmierdzący perfumami ze śladami szminki i jedzenia . Strój ewidentnie używany i zwrócony po karnawale . Pani potraktowała nasz sklep jak darmową wypożyczalnię . Strój kosztował raptem 45 zł .Zwróciliśmy Pani 1 zł , bo i tak koszt pralni przewyższa koszt stroju. Pani otworzyła dyskusję i allegro wypłaciło Pani 45zł za strój z programu allegro protekt. Teraz Pani domaga się żebyśmy wysłali jej ten strój jako , że my mamy za niego zapłacone. Pani chce mieć i pieniążki i strój . Czy my jako sklep musimy Pani odesłać ten strój ? Czy ktoś miał taką sytuację ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie. Dlaczego macie jej zwracać. Dostała zwrot należy 1zł od was i rekompensatę od Allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Tradeparty dziadostwo kupujących wywala sufit nic nie musisz odsyłać niech sobie przeczyta regulamin protect przeniosła roszczenie na allegro a allegro oddało jej z protecta strój jest allegro i ono ma go gdzieś

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dałem po "łapce" dla wcześniejszych "odpowiadaczy", bo po prostu nie mam nic więcej do dodania. Sprawa jest oczywista.