Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy próbie nadania przesyłki "odbiór w punkcie" wyskakuje komunikat, że kod pocztowy odbiorcy jest niedostępny. Sprawdziłem, taki kod jest przypisany do podanej przez Kupującego miejscowości. Jak nadać ? Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
ee007130-0d17-11ef-9223-a198854cf400
Maciej
Sprawdzony na stronie PP?
@epistos1 Siemiany w powiecie iławskim mają kod 14-230. Poproś klienta o weryfikację ustawień.
Bardzo dziękuję.
Czy klient jest w stanie, w jakiś sposób, sam zmienić ten kod, czy musi gdzieś interweniować?
Ty zmienisz ten kod .
Nie mogę, to jest wybrany "punkt odbioru".
A jednak zmieniłem sam, nie w punkcie odbioru, tylko w danych do wysyłki (w adresie klienta).
Punkt odbioru został ze złym kodem, ale przeszło.
Dziękuję wszystkim za pomoc i atencję.
Pozdrawiam.
Maciej