Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
jak długo jeszcze będę miał zaniżane opinie przez wasze "udogodnienia" wciskane na siłę na które nie mam żadnego wpływu? Pierwszy typ zasugerował się waszym "dostawa jutro" chociaż za cholerę tego nie deklarowałem, jak nie dostał paczki następnego dnia oczywiście foch i negatyw.
Ostatnio ustawiłem godzinę wysyłki tego samego dnia ale dalej mi się wyświetla ten oszukujący kupujących komunikat nawet w godzinach które NIE MAM USTAWIONYCH.
A w drugim negatyw za błędy w waszym katalogu, oczywiście zgłosić błędu się nie da bo jakieś błędy wyskakują a poza tym negatywa to nie zmieni. Tak że dzięki wielkie za wsparcie jakie oferujecie w celu tworzenia problemów sprzedającym. Co więcej zrobicie żebym miał jeszcze więcej negatywów? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@maly-sklep przykro mi z powodu tych problemów. Czy możesz podać przykładowy numer oferty, w którym widać informacje o dostawie?
Jeśli chodzi o zgłaszanie błędy czy próbujesz zmienić informację o zamiennikach? To może powodować problem, ponieważ są to informacje z bazy TecDoc.
Dzisiaj jest niedziela więc na szczęście nie piszecie bzdur o wysyłce ale już jutro do południa (czasem do 13:00) na każdej mojej ofercie będzie napisane wielkimi literami "dostawa jutro" co jest namawianiem kupujących do psucia mi następnego dnia jęczeniem że czemu paczki nie ma.
A w produkcie chciałem zmienić to co tam pisze w "inne sugestie", nic więcej nie zmieniałem.
@maly-sklep aby uniknać tych komunikatów musisz mieć stale godziny wysyłki.
Info " dostawa jutro " jest na podstawie Twoich wczesniejszych wysyłek. Jeżeli miałeś okres gdzie było mniej zamówien i realizowałeś zakupy z bieżącego dnia to wówczas system pokazuje - dostawa jutro bo widzi że reazlizujesz takie dostawy.
My poradzilismy sobie w ten sposób że np realizujemy zakupy do godziny 10 każdego dnia . I nawet jeśeli mamy mozliwośc wysyłki zakupu z godz 11 czy 12 to tego nie robimy. Wówczas system wyłacza ten komunikat po godz 10.
Oczywiscie czasem np po weekendzie nie udaje nam sie zreazlizować w poniedziałek wszystki zamówien kupionych do godz 10 lecz ten odseteka już jest na tyle mały że nie ma wpływu na ststyastyki i na komunikaty systemowe. A i wiekszośc klientów rozumie że po weekendzie zakup w poniedziałek o godz 8-9 nie zawsze jest w poniedziałek wysłany.
Najważniejsze spostrzeżenie - nie wysyłać po określonej przez siebie godzinie nawet jeśli jest taka możliwość. Wówczas statystyki wysyłek są w miare jednakowe i system nie wariuje.
Mam ustawione godziny wysyłek, różnica jest taka że do ustawionej godziny wysyłki pokazuje mi jak trzeba "kup do xxx a dostaniesz jutro" a po tej godzinie do godziny 12:30-13:00 już pisze jak zwykle "dostawa jutro".
"większość klientów rozumie".... hehe... chciałbym mieć tą większość klientów.
Ale z drugiej strony może i masz dobry pomysł żeby olać szybkie wysyłki skoro allegro robi takie problemy.
@maly-sklep tu nie chodzi jakie godziny sobie ustawisz.
System bierze pod uwage godziny faktycznie wysłanych zakupów.
I jeśli masz ustawione że wysyłasz zakupy zrobione do godz 10 a w ostatnim czasie wysylałeś wszystkie zamówienia do godz 12 to system wylicza że wysyłasz do godz 12 nic na to nie poradzisz
Jedyną metoda jest faktyczna wysylka do okreśłonej godziny, i jeśli masz ostawione że wysyłasz do godz 10 to po prostu NIE WYSYŁAJ zakupów z godz 11 czy 12 danego dnia. Wyśłij je w dniu kolejnym.
Wówczas w ciągu 30 dni ( z takiego okresu sa brane statystyki) wszystko powinno wrócić do normy
nie wysyłać po określonej przez siebie godzinie nawet jeśli jest taka możliwość.
Kwintesencja "pro-konsumenckiego" systemu Allegro.
Możesz mieć ustawiony czas wysyłki na 3-5 dni, ale jeśli wysyłasz większość zamówień tego samego dnia resztę najpóźniej następnego dnia to skończysz tak jak ja.
Co chwilę dyskusja i zwykle negatyw za "brak wysyłki w terminie". Bo kupującego nie interesuje co sprzedający zaznaczył sobie gdzieś tam w jakieś zakładce gdzie nikt nie zagląda, ważne że allegro wrzuciło na liście ofert duży kolorowy napis "dostawa jutro" do każdej oferty na koncie.
Bo tak.
@maly-sklep
"Ktoś" wadliwie zaprojektował algorytm.
Przecież w tej postaci to co jest wyświetlane Kupującemu w żadnym stopniu nie zależy od deklaracji sprzedawcy czy przewoźnika.
Obiektywnie - system nie powinien mieć prawa pokazywać przewidywanego terminu dostawy jako wcześniejszy niż: deklarowany przez sprzedawcę czas wysyłki powiększony o czas przewozu.
Mógłby pokazywać terminy późniejsze (jeżeli z analizy terminów wysyłek wynika, że są one późniejsze niż deklarowane - gdy sprzedawca zaniża deklarowane czasy wysyłki).
Ale to najprawdopodobniej przerosło wyobraźnię zarówno projektantów jak i tych którzy ich nadzorują.
Ale to najprawdopodobniej przerosło wyobraźnię zarówno projektantów jak i tych którzy ich nadzorują.
Ja bym powiedział że to jest w pełni świadome działanie w celu "motywacji" sprzedających by jeszcze szybciej wysyłali zamówienia. Bo jak lepiej ich zmotywować niż przez wywołanie u kupujących błędnego postrzegania czasu wysyłki? Jak jeden z drugim dostanie kilka negatywów to się zepnie i albo zacznie wysyłać szybciej albo wyleci z obiegu przez spadek w trafności.
Co na to allegro? @la_nika
@maly-sklep
Nawet jeżeli założyć taką nieudolną formę "motywacji" jak piszesz:
w pełni świadome działanie w celu "motywacji" sprzedających by jeszcze szybciej wysyłali zamówienia
- to również potwierdzałoby tezę o braku wyobraźni, bo skutki takich pomysłów są jak widać odwrotne do zamierzonych:
nie wysyłać [...] nawet jeśli jest taka możliwość.
@maly-sklep jeśli nie wiele sprzedajesz rozważ wystawianie na lokalnie ( brak komentarzy, brak jakości, brak wymogu odpowiadania na wiadomości ) niższa prowizja, mniej zwrotów bo tu kupujący musi zapłacić za odesłanie, nie zmuszają do form wysyłek możesz dać co co Ci pasuje itp. Warto się przyjrzeć takiej formie sprzedaży 😉