anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kolejny brak odbioru przez kuriera Inpost a jakosc sprzedawcy

MAMY ROZWIĄZANIE!
Canicula-Shop
#8 Zapaleniec#
  • IDzien Dobry, 

Po raz trzeci w okolicach 1 miesiąca kurier nie wstawił się po odbiór paczek mimo zleceń.  Zglaszalam reklamacje do inpostu w sprawie zadoscuczynienia z powodu strat sklepu przez niewstawienie się kuriera (odrzucona) . Rozmawiałam na ten temat z opieką (mam umowę z impost) i otrzymałam informację, że w takich wypadkach mogę od inpostu otrzymać jakiś dokument, który mogę przekazać do allegro i nieodebranej przesyłki przez kuriera nie będą brane pod uwagę w liczeniu punktów do jakości sprzedaży.  Czy mogę prosić o weryfikację że strony allegro, że takie rozwiązanie jest możliwe? Jeśli tak, to w którym miejscu należy złożyć taki dokument?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Canicula-Shop
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Canicula-Shop! Tak, jest to możliwe i dokładnie jak odpisali potrzebujemy potwierdzenie od InPost, że problemy wynikają z ich strony. Możesz to przekazać albo za pomocą formularza, albo przesłać dokument od przewoźnika na adres spolecznosc@allegro.pl (w treści wiadomości wklej proszę link do tego wątku). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Canicula-Shop! Dziękuję za wiadomość e-mail, potrzebuję jeszcze numery zamówień które mają zostać wykluczone 🙂 
Gdy tylko je otrzymam (możesz je podesłać tutaj lub e-mailowo) przekażę prośbę o wykluczenie zamówień z jakości, gdy otrzymam potwierdzenie, że oferty zostały wykluczone, dam tutaj znać. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów