Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po raz trzeci w okolicach 1 miesiąca kurier nie wstawił się po odbiór paczek mimo zleceń. Zglaszalam reklamacje do inpostu w sprawie zadoscuczynienia z powodu strat sklepu przez niewstawienie się kuriera (odrzucona) . Rozmawiałam na ten temat z opieką (mam umowę z impost) i otrzymałam informację, że w takich wypadkach mogę od inpostu otrzymać jakiś dokument, który mogę przekazać do allegro i nieodebranej przesyłki przez kuriera nie będą brane pod uwagę w liczeniu punktów do jakości sprzedaży. Czy mogę prosić o weryfikację że strony allegro, że takie rozwiązanie jest możliwe? Jeśli tak, to w którym miejscu należy złożyć taki dokument?
Dzień dobry @Canicula-Shop! Tak, jest to możliwe i dokładnie jak odpisali potrzebujemy potwierdzenie od InPost, że problemy wynikają z ich strony. Możesz to przekazać albo za pomocą formularza, albo przesłać dokument od przewoźnika na adres spolecznosc@allegro.pl (w treści wiadomości wklej proszę link do tego wątku).
Dzień dobry @Canicula-Shop! Dziękuję za wiadomość e-mail, potrzebuję jeszcze numery zamówień które mają zostać wykluczone 🙂
Gdy tylko je otrzymam (możesz je podesłać tutaj lub e-mailowo) przekażę prośbę o wykluczenie zamówień z jakości, gdy otrzymam potwierdzenie, że oferty zostały wykluczone, dam tutaj znać.