Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka w dyskusji zglosiła problem z produktem owartości 6zł powołujac się na niezgodność z opisem dopisując ,, zakup nieudany ,, . Wyjaśniłem , wskazałem w opisie to co należy . Klientka nie uczestniczyła w dyskusji tylko na ostatni dzień złożyła wniosek do POK . A teraz najlepsze OTRZYMAŁA ZWROT ZA WSZYSTKIE / ŁĄCZNIE 5 / PRODUKTY !!!. , a zgłosiła zastrzeżenia tylko do jednego . Teraz Drodzy Forumowicze wiem dlaczego prowizjie pobierane od sprzedawców są tak wysokie ehhhh...
@RED tylko ze ja nie wspominałem o regulaminach czy prawie bo nie chce już poruszać tych kwestii. Chcialem po prostu zwrócić uwage że korpodziałanie allegro zdaje sie iść zbyt daleko i że tym sposobem z uczciwych sprzedawców którzy rzetelnie podchodzą do swojej pracy i którzy działaja pro kliencko zrobią firmy które skupią sie na tym jak tu jak najmniejszym kosztem zarobić nie zważając na to czy ktoś przy tym straci czy nie.
Generalnie takie działanie swerwisu spowoduje zmiane moralności i kombinowanie sprzedawców - umówmy sie że 90% kupujacych to ludzie uczciwi którzy nie bedą zgłaszać reklamacji i robić awantur lecz po prostu "wiecej nie kupią na allegro", No bo skoro serwis sprzedawcy niesłusznie dokłada to czemu ten miałby robić inaczej??
Moim zdaniem własnie takie działanie to psucie marki allegro. Gdzie nieuczciwy kupujący - otrzymuje wypłate POK -" bo niewielka kwota" . Wiec sprzedający - w kolejnych przypadkach także działa nieuczciwie w stosunku do kolejnych 100 kupujących - z których 50 wiecej nie kupi na allegro bo ich oszukano - wlasnie na niewielką kwote.
Moim zdaniem cały mechanizm jest zły. Ryba psuje sie od głowy jak juz wspominalem.
Reasumując;
Pkt 1 serwis ma zawsze rację.
Pkt 2 jeżeli serwis nie ma racji, patrz pkt 1.
@nat_not Natalio - dobrze, to na przykład kupię sobie drogie perfumy znanej marki. Po ich otrzymaniu będę narzekała i zawracała gitarę kupującemu, że te perfumy są stare, bo nie pachną, tylko śmierdzą, a mogę dodać, że to mi śmierdzi podróbką. Sprzedający zaprzeczy, więc złożę wniosek do POK. Dostanę zwrot za perfumy i będę miała i dobre perfumy i pieniądze, a sprzedawca straci. Tak to zadziała?
Natalio, czytając powyższe, mam wrażenie, ze jestes na bakier ze zrozumieniem wiadomości od sprzedawcy. Co prawda, nie moja broszka i nie moje małpy , ale Twój post nie zawiera odpowiedzi na konkretne zadane pytanie, dlaczego klientce zwrócono z POK koszt zakupu wszystkich produktów, skoro przedmiotem jej niezadowolenia był tylko jeden? Tak jakbys nie przeczytała z najwyższą starannościa i nie zrozumiała problemu. Zakładam, ze bez matury allegro nie zatrudnia.
majster_man - ja też szukałem towaru za ponad 3 tys.
Podjazd do dwóch sklepów stacjonarnych - i zaoszczędziłem ponad 300 zł w porównaniu z cenami na Allegro.
I to nie jest wina sprzedawców na Allegro, że ustalają sobie jakieś kosmiczne ceny. Po prostu też chcą "godnie zarobić" , a koszty transakcji na ALL są wysokie. W takim przypadku można mówić jedynie o wygodzie - kupujący siedzi sobie przed monitorem i wybiera spośród szeregu ofert, w ciepełku, z puszką piwka w ręce.... Ale wybór należy do kupującego oczywiście. Obecnie jest już taka sytuacja, że prawie wszystkie przedmioty, które oferuję na aukcjach można w tych samych cenach kupić u mnie w sklepie stacjonarnym (w wielu przypadkach nawet taniej).
@ELMIXAGD_pl Ja też porównuję ceny. Pod koniec zeszłego roku szukałam smartfona dla siebie. Porównałam cenę w sklepie stacjonarnym i cena na Allegro była bardziej korzystna. Za 100 zł mniej kupiłam smartfon z pamięcią 125 GB, a w sklepie stacjonarnym mieli ten sam model telefonu droższy o 100 zł z pamięcią 64 GB. Jak widać różnie to bywa.
@Wioletta2701 zły przykład. Ceny smartfonów w Grudniu "wariują" - duży popyt.
@pinsplash Piszę, jak było. Taką ofertę znalazłam 😊