Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, korzystam z nowej metody dostawy Allegro Punkty Kolporter, epaka od dwóch tygodni.
Dziś klient rozpoczął dyskusję bo nie otrzymał towaru w deklarowanym terminie. Chcąc ustalić co się dzieje z zamówieniem wszedłem na stronę Zamówione przesyłki i widzę:
No i nie wiem co odpisać. Co oznacza "deklaracja doręczenia" ? Mamy poniedziałek 27 września, klient twierdzi, że ne dostał nie dostał żadnego powiadomienia o odbiorze przesyłki.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy mogę przywołać Allegro do pomocy w dyskusji?
annas14-firma przesyłka jeszcze nie dotarła do puntu odbioru . Ty jako sprzedający nie możesz poprosić o pomoc pracownika , podaj w dyskusji numer przesyłki i czekaj .
@mdrogeria Nie bardzo jest już na co czekać. Klient zamknął dyskusję słowami:
27 września 2021 17:55
Na tego Kolportera to tu na forum nikt oprócz moderatorów chyba dobrego słowa nie napisał a zawalanie czasu dostawy staje się znakiem rozpoznawczym tego dostawcy.
A najlepsze jest, że właśnie zajrzałam w swoje oferty i klient widzi to co na obrazku. Na pewno zakupiona dzisiaj wieczorem książka dotrze kolporterem na środę 🙄 Pomijam już to, że deklaruję dostawę w ciągu 48 godzin. Allegro nieźle odleciało z tym przewidywaniem a my jak zawsze zbieramy cięgi.
@annas14-firma Widzę, że dyskusja została zamknięta jako rozwiązana.
Jeśli klient zgłasza, że nie otrzymał powiadomienia, powinien do nas napisać w tej sprawie bezpośrednio. Dodatkowo w szczegółach zakupu znajdzie wszystkie informacje dotyczące przesyłki.
@nat_not Czy mogę prosić o odpowiedź na moje pytanie. Co oznacza status "deklaracja doręczenia" ?
Klient zakończył dyskusję jak przytoczyłem powyżej (bardzo niezadowolony z naszych usług). Oświadczył, że odebrał przesyłkę. Status na monitoringu jest taki sam od 2021-09-23 12:08
Proszę o wyjaśnienie. Cel: poprawa jakości świadczonych usług.
annas14-firma to znaczy ,że przewoźni podjął przesyłkę i deklaruje doręczenie w bliżej nie określonym czasie / dotyczy Kolportera 😁 /
Inna przesyłka Kolporter:
Dzwonimy do klienta w celu wyjaśnienia i okazuje się, że odebrał w piątek 24-go. No ekstra tylko czemu status jest "Przeterminowana w APM/PUDO."?
ach.... ten Kolportet 💕
Kaliope_Brzeg słuchaj tego .......😁
@annas14-firma "Deklaracja doręczenia" to informacja, że przesyłka zostanie dostarczona najprawdopodobniej tego dnia.
Sprawę przesyłki ALE000001096CB9 konsultuję. Kiedy otrzymam odpowiedź, odezwę się tutaj ponownie.
@annas14-firma czy mogę poprosić Cię o podanie saloniku Kolportera, z którego przesyłka została odebrana? Kolporter potrzebuje tej informacji, aby zweryfikować zgłoszenie.
@la_nika Allegro Punkty Kolporter, epaka (Kolporter A003894) Kolejowa 15, 62-300 Września
Status nadal bez zmian, od 28-09 godz. 01:30
@annas14-firma W sprawie tej przesyłki ALE000001096CB9 dostaliśmy od przewoźnika informację, że klient nie zgłosił się po odbiór, stąd status.
Jednocześnie sprawę nieaktualnych/błędnych statusów przekazaliśmy do zespołu technicznego. Mam nadzieję, że problem uda się rozwiązać w krótkim czasie.
Za wszystkie dotychczasowe nieprawidłowości przepraszamy.
Powiem krótko - dramat. Dwie przesyłki mam odebrane przez klientów a statusy wciąż Przyjęta w PUDO. Kolejną nadałam dzisiaj i w ogóle nie pojawiła się w systemie
@Kaliope_Brzeg Przekazałam ten przypadek do działu technicznego jako kolejny przykład nieprawidłowości.
@Kaliope_Brzeg kup na allegro kamerę GoPro i rejestruj wszystkie nadania 😆 a do paczki wkładaj loggera GPS aby udowodnić odebranie przez klienta
@nat_not Sprawa przesyłki ALE000001096CB9 - ciąg dalszy.
Dzisiaj kurier UPS dostarczył nam przesyłkę zwrotną (zrzut ekranu poniżej). Przesyłka w formie koperty bąbelkowej B12 była pusta (w środku zaklejonej koperty nic nie było).
Ponownie zadzwoniliśmy do klienta z prośbą o informację co się stało. Otrzymaliśmy potwierdzeni informacji otrzymanej w dniu 29-09-2021, że towar został odebrany jest użytkowany.
Zgaduję, że pracownik Kolportera musiał zwrócić przesyłkę, do której nie miał potwierdzenia odbioru. Ponieważ nie miał także przesyłki więc jako zwrot wysłał pustą kopertę.
Czy dobrze zgaduję?
@annas14-firma Przekazałam tę sprawę do wyjaśnienia. Dam znać, gdy będę wiedzieć więcej.