anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komentarz z obciętymi gwiazdkami

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

Witam mam taki problem :
Kupujący obcina mi wszystkie gwiazdki za koszt wysyłki komentując to w taki sposób ""Nie rozumiałem, dlaczego zapłaciłem za przesyłkę kurierską, skoro otrzymałem ją pocztą?" , oczywiście zamówienie było na formę dostawy Allegro Przesyłka polecona 6,99 zł , zgłaszam się do pomocy allegro i od waszego pracownika otrzymuję taką odpowiedź " Treść komentarza odnosi się do zgodności przesyłki z zamówieniem. Nie mam możliwości sprawdzenia, tego aspektu. Kupujący ma prawo do wyrażenia własnej opinii, a ta nie łamie naszych zasad." Przecież to nawet śmieszne nie jest . Proszę o pomoc jakiegoś medoratora @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

kostas11
#21 Demiurg#

@zuzabizzu https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/kupujacy-wystawil-mi-ocene-czy-moge-ja...

Jak poprosić o zmianę oceny

  1. Przejdź do zakładki Otrzymane oceny.
  2. Przy ocenie, o której zmianę chcesz poprosić, kliknij [poproś o zmianę oceny].

kostas11_0-1654016229612.png

 

  1. Wpisz uzasadnienie Twojej prośby, a następnie kliknij [wyślij prośbę do kupującego]. Tę wiadomość przekażemy kupującemu wraz z prośbą o zmianę oceny.

kostas11_1-1654016229617.png

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje bardzo za wklejenie czegoś o czym wiem. Kupujący nie jest polskiego pochodzenia więc pewnie nie odróżnia nazewnictwa którym posługuje się allegro. Skoro ocena ma być rzetelna to ta zdecydowanie nie jest więc łamie regulamin allegro stąd moja prośba o usunięcie. Znam ten portal nie od dziś i wiem że to walka z wiatrakami , aczkolwiek fajnie by było jakby jakiś moderator się chociaż pochylił nad tą sprawą a nie osoby pracujące w Allegro zbywają mnie pisząc że to sprzedający ma prawo do oceny ...

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@zuzabizzu wkleiłem bo to jedyne rozwiązanie 😞  Nikt się nad tym nie pochyli i nikt nie usunie Ci komentarza prócz kupującego ( warto spróbować ) 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

zrobiłem to w pierwszej kolejności, ale zakładam że ta osoba tego nie zrobi, dlatego liczę na pomoc moderatora. Śmieszne jest to że klient może oceniać koszt wysyłki w sytuacji gdy ceny są narzucone przez allegro w takiej sytuacji z automatu powinno być 5 gwiazdek... ale wiem to się nigdy nie stanie dalej będziemy bawić się w tym cyrku. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@zuzabizzu nic nowego, znam przypadki jak obcinają gwiazdki przy wysyłce za 0 zł więc nic z tym nie zrobisz 😞  ale jak chcesz poprosimy o wypowiedź @ko_alka 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Moderator nie jest stroną i nie usunięcie Ci komentarza.

oznacz moderatorów

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

Wiem ale może w mojej sprawie skontaktować się z kimś kto może to zrobić , widziałem nie raz już takie tematy na tym forum gdzie jednak po interwencji moderatora udawało się usunąć taki komentarz . Moim zdaniem ta ocena nie jest zgoda z regulaminem Allegro a zakrywanie się tym że doradca nie może zweryfikować przebiegu realizacji zamówienia w tym przypadku to śmiech na sali . Kupujący ewidentnie w komentarzu wskazał z jakiego powodu obcina gwiazdki , powód ten jest nieprawdziwy nic takiego miejsca nie miało , ocena jest nie zgodna z regulaminem. Tak powinno to wyglądać …

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

@ko_alka  Ostatnio dostałam negatywa za to, że pani nie odebrała paczki, przesyłka wróciła do mnie a kiedy poprosiłam o dopłatę na ponowną wysyłkę, bo drugiej etykiety z allegro nie da się wygenerować, musiałabym  wysłać jako ja, kupująca z fochem wystawiła negatywa i wszystkie parametry sprzedazy poleciały na łeb na szyję w dół. Czy mam szansę powalczyć o usunięcie negatywa? Przecież to w końcu nie moja wina, że ona nie odebrała. A ponowna wysyłka nie jest darmowa. I tak już policzono za przesyłkę zwrotną.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AptekaNatolinska Cześć. Kupująca w komentarzu wspomina o tym, że nie otrzymała zwrotu pieniędzy za zamówienie. Czy sytuacja w jakiś sposób zmieniła się od momentu wystawienia oceny? 

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

@ko_alka  Nie mogłam jej zwrócic wpłaty, gdyż to wiązałoby się z przyjęciem na stan zakupionego produktu. A ten jako wyrób medyczny zgodnie z regulacją PF nie podlega zwrotom do apteki. Kupująca była tego świadoma przy zakupie. Mogę przyjąć i co najwyżej przekazać do utylizacji, dlatego zaproponowałam jej  ponowną wysyłkę za dopłatą za ponowne wysłanie, skoro wina nieodebrania jest po jej stronie. Póki co zakup czeka na jej decyzję o czym pani została poinformowana. Jest to opisane w odpowiedzi na jej komentarz negatywny.

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

Czy taż macie wrażenie, że ostatnio wzrósł procent kupujących wystawiających oceny?

U nas jest ich ze dwa razy więcej niż w pierwszym kwartale. Ten wzrost ma jedną wadę, pojawiły się "późne" komentarze (miesiąc dwa po zakupie) bez opisu i z reguły są bardzo surowe. Przez lata nie zdarzyło się aby ktoś uciął po 2 gwiazdki w każdej kategorii, a w tym tygodniu już dwa razy.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@zuzabizzu Cześć. Konsultuję Twoją sprawę z zespołem, który zajmuje się weryfikacją komentarzy kwalifikujących się do usunięcia. Wrócę do Ciebie z informacją, kiedy otrzymam odpowiedź, czy możemy podjąć działania w tym przypadku. 

oznacz moderatorów

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje czekam na jakieś informacje. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

Jeśli klient skorzysta z metody dostawy, za którą zapłaci, ma możliwość oceny “kosztu wysyłki”. Zdaję sobie sprawę, że każda opinia jest dla Pani bardzo ważna, jednak w tego typu sytuacjach nie ingerujemy w oceny”.

To jest śmiech na sali i jeden wielki bełkot chyba nie pozostanie mi nic innego jak dowodzić swoich spraw gdzie indziej

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Wygląda to na szablonową odpowiedź z automatu ,pracownik pewnie by się zastanowił co pisze.

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

@mwmonety  oni nie myślą, wręcz maja zabronione myślenie, oni są do wklejania odpowiedzi-gotowców. Po odpowiedź wynikającą z pomyślunku trzeba pisać wyżej, poprosić o możliwość złożenia zażalenia na otrzymaną odpowiedź i dopiero czasem trafi sie ktoś "myślący"

oznacz moderatorów

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

Najlepsze jest to ze cała sprawa rozbija się o formę dostawy która jest firmowana nazwa tego portalu Allegro Przesyłka Polecona , to są tak naprawdę ich obcięte gwiazdki 

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@zuzabizzu 
Przede wszystkim należy zauważyć, że mogło dojść do próby uchylenia się od odpowiedzialności i poświadczenia nieprawdy przez osobę występującą w imieniu Allegro lub do wyznaczenia przez Allegro takiej osoby bez wymaganych kompetencji:
"Treść komentarza odnosi się do zgodności przesyłki z zamówieniem. Nie mam możliwości sprawdzenia, tego aspektu" .

Jest możliwość (i to ogólnie dostępna) sprawdzenia rodzaju przesyłki pocztowej po jej numerze identyfikacyjnym, a porównanie jej (zgodności) z dokonanym przez kupującego wyborem nie powinno przekraczać możliwości i umiejętności nawet u uczniów niższych klas szkoły podstawowej.


"Nie rozumiałem, dlaczego zapłaciłem za przesyłkę kurierską, skoro otrzymałem ją pocztą?"
To pytanie jest skierowane do Allegro i jest potwierdzeniem opinii o wadliwej polityce informacyjnej Serwisu skierowanej do konsumentów.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

Oni doskonale przecież wiedza jaka była forma dostawy bo pieniążki za to zostały doliczone do mojego rachunku Allegro. Ja naprawdę wymagam tylko żeby ktoś rozsądny się nad tym pochylił przecież to nawet nie jest prośba o usunięcie negatywnego komentarza  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów