Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ mam nadzieję że zaraz zniknie ta opinia bo to już jawne przegięcie 😞 aż się odechciewa czasem tu wystawiać, nie mamy jako sprzedawcy żadnych narzędzi ani praw a kupujący mogą zniszczyć nie jedną sprzedaż, współczuję temu sprzedającemu 😞 https://allegro.pl/uzytkownik/Kookaburra-pl/oceny?recommend=false
Wiedział że nie ma oznaczenia smart to i tak wywalił negatywa 😉
@kostas11 oraz @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ spójrzcie chociażby dzisiaj na wątki. Kupujacy są świecie przekonani że KAŻDA przesyłka przy wykupionym smarku powinna być darmowa. I potem są takie "kwiatki" Kupujący bądź nie czytają regulaminu smarka, bądź czytają i nie rozumieją. Zróbcie jakiś test jako ostatni etap kupowania smarka , np 3 zadania ze zrzutami a różnych aukcji aby kupujący powiedział gdzie ile ( jeśli) zapłaci za przesyłkę. Nie zda = nie ma smarka.
@pinsplash widziałem stąd mój post 🙂 a co jak kupujący wystawi negatywa bez opisu, nic z tym nie da się zrobić 😞
Dziwna polityka, komentarze nie powinny być do niczego wliczane tak jak było kiedyś, powinna to być opinia tylko dla kupujących do podjęcia decyzji zakupowej !!!
@pinsplash to jest nic mi się najbardziej podobają wątki pt nie mogę nic kupić za kasę ze smarta a mi tu 2000pln wisi objebali mnie!
Niektórzy kupujący (dla uczciwości powiem, że niektórzy sprzedający też) są po prostu jacyś nieogarnięci i to dotyczy nie tylko SMARTA.
Trochę z innej beczki ale historia sprzed miesiąca u mnie i myślę, że warto się nią podzielić 😁
Ktoś zamówił grę na xboxa one - płyta w stanie dosłownie idealnym, przesyłka znalazła się w paczkomacie dosłownie 8 minut po złożeniu zamówienia itd.
W dniu odbioru paczki dostaję wiadomość, że trochę słabo bo paczka była dzień później niż się spodziewał i w dodatku gra nie działa bo pokazuje się błąd.
W załączniku było zdjęcie z widocznym błędem o treści „Twój dysk może być zabrudzony lub uszkodzony. Spróbuj go wyczyścić lub wybierz inny dysk”
Myślę sobie no aż niemożliwe bo całość była naprawdę idealna.
Zapytałem czy paczka, pudełko lub sama płyta nosi jakieś ślady uszkodzeń - odpowiedź była że nie i kupujący przyznał, że wszystko jest w stanie idealnym i dobrze zapakowane.
Kolejna moja myśl - może jakiś losowy przypadek, losowy błąd lub może wada fabryczna płyty i poprosiłem o odesłanie gry. Chwilę później coś mnie tknęło i poprosiłem o zdjęcie płyty - oto co otrzymałem:
Nie - to nie są moje odciski palców 🙈
Poprosiłem o wyczyszczenie płyty i ponowienie próby zainstalowania gry - na tym rozmowa się zakończyła.
@komis-bell Takie rośnie nam społeczeństwo, to tak jakbyś nie zauważył.
@pinsplash napisał(a):
@kostas11 oraz @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ spójrzcie chociażby dzisiaj na wątki. Kupujacy są świecie przekonani że KAŻDA przesyłka przy wykupionym smarku powinna być darmowa. I potem są takie "kwiatki" Kupujący bądź nie czytają regulaminu smarka, bądź czytają i nie rozumieją. Zróbcie jakiś test jako ostatni etap kupowania smarka , np 3 zadania ze zrzutami a różnych aukcji aby kupujący powiedział gdzie ile ( jeśli) zapłaci za przesyłkę. Nie zda = nie ma smarka.
Przecież kupując i płacąc WIDZIMY czy zapłacimy za przesyłkę czy nie !!!
Jak moźna tego przed zapłatą nie widzieć ??
Niech mi to ktoś wytłumaczy, bo ja już tego nie rozumiem !!
A jak ktoś nie zauważył i nie zwrócił uwagi, że płaci więcej niż za towar/ towary ...to JEGO WINA !! I wściekać się moźe na samego siebie !!
Nawet jak widzi to kupuje bo potrzebuje
a potem wylewa żale
moze byc tak ze nie widzi tylko klika byle szybciej
tak samo jak nie czyta ze coś jest bez pokrywki czy bez opakowania naporem aIw dziwi ze stan nie jest fabryczny
analfsbetyzacja postępuje
Kupujący nie czytają, nie ogarniają... czytanie po łebkach
Generalnie społeczeństwo **piiip**ieje i analfabetyzuje się 😞
@kostas11 Miałem takiego kwiatka ,dał po 3 gwiazdki bez tłumaczenia ale jak podpytałem dlaczego to odpowiedział " wszystkim daję po 3 gwiazdki tym co nie udostępniają smarta".
@kostas11 przykro mi, ale ten sprzedający nie zwrócił się do nas, abyśmy usunęli ten komentarz. Co więcej, udzielił już na niego odpowiedź kupującemu, więc nie mamy tutaj żadnych podstaw do działania.
Z ciekawości: czy gdyby się zwrócił, to w ogóle rozważalibyście usunięcie komentarza???
@Monika__L Jeżeli sprzedający zwróciłby się do nas z takim wnioskiem to na pewno tak.
To dlacEgo odmawiacie kiedy ktoś wystawia negatyw kiedy nie doczytał ze nie ma prawa zwrotu. Kiedy sie wścieka ze kurier przetrzymał paczkę na sortowni. Czyli z przyczyn nadal nie dotyczących sprzedawcy
@_HolaOla_ możesz zbadać sprawę bo sprzedawca zwrócił się z wnioskiem i odmówiliście 😞
typowe - komentarz za nic, brak reakcji serwisu. No w sumie to pewnie jest - spadek jakości sprzedaży i poinformowanie, że mogą zablokować sprzedaż lub usunąć SMART z ofert Sprzedawcy, bo jak wiadomo to jego wina.
O co chodzi - nie do końca wiadomo, ale to wina Sprzedawcy, albo "to subiektywna ocena transakcji, w którą nie ingerujemy"
@_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Podsyłam numer zgłoszenie nr "32562985" [ ref:_00D24aE05._5003VY8yyJ:ref ] gdzie była odmowa usunięcia opinii 🙂
Nie może tak być że przez Wasz niedopracowany system sprzedawca może stracić firmę ( przypominam że w tej branży inwestycyjnej można sprzedawać jak ma się minimum 98 % )
@_HolaOla_ numer zgłoszenie nr "32562985" [ ref:_00D24aE05._5003VY8yyJ:ref ] 😉
Podstawy są ponieważ komentarz jest niezgodny z regulaminem, ponieważ nie dotyczy transakcji. Allegro wprowadza w błąd kupujących reklamą SMARTA.