anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komentarz za brak smarta :(

kostas11
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  mam nadzieję że zaraz zniknie ta opinia bo to już jawne przegięcie 😞  aż się odechciewa czasem tu wystawiać, nie mamy jako sprzedawcy żadnych narzędzi ani praw a kupujący mogą zniszczyć nie jedną sprzedaż, współczuję temu sprzedającemu 😞 https://allegro.pl/uzytkownik/Kookaburra-pl/oceny?recommend=false

Wiedział że nie ma oznaczenia smart to i tak wywalił negatywa 😉

fgf111.jpg

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

pinsplash
#21 Demiurg#

@kostas11 oraz @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  spójrzcie chociażby dzisiaj na wątki. Kupujacy są świecie przekonani że KAŻDA przesyłka przy wykupionym smarku powinna być darmowa.  I potem są takie "kwiatki" Kupujący bądź nie czytają regulaminu smarka, bądź czytają i nie rozumieją. Zróbcie jakiś test jako ostatni etap kupowania smarka , np 3 zadania ze zrzutami a różnych aukcji aby kupujący powiedział gdzie ile ( jeśli) zapłaci za przesyłkę. Nie zda = nie ma smarka.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pinsplash widziałem stąd mój post 🙂 a co jak kupujący wystawi negatywa bez opisu, nic z tym nie da się zrobić 😞  

Dziwna polityka, komentarze nie powinny być do niczego wliczane tak jak było kiedyś, powinna to być opinia tylko dla kupujących do podjęcia decyzji zakupowej !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@pinsplash to jest nic mi się najbardziej podobają wątki pt nie mogę nic kupić za kasę ze smarta a mi tu 2000pln wisi objebali mnie!

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Niektórzy kupujący (dla uczciwości powiem, że niektórzy sprzedający też) są po prostu jacyś nieogarnięci i to dotyczy nie tylko SMARTA. 

Trochę z innej beczki ale historia sprzed miesiąca u mnie i myślę, że warto się nią podzielić 😁
Ktoś zamówił  grę na xboxa one - płyta w stanie dosłownie idealnym, przesyłka znalazła się w paczkomacie dosłownie 8 minut po złożeniu zamówienia itd. 

W dniu odbioru paczki dostaję wiadomość, że trochę słabo bo paczka była dzień później niż się spodziewał i w dodatku gra nie działa bo pokazuje się błąd.

W załączniku było zdjęcie z widocznym błędem o treści „Twój dysk może być zabrudzony lub uszkodzony. Spróbuj go wyczyścić lub wybierz inny dysk”

Myślę sobie no aż niemożliwe bo całość była naprawdę idealna.
Zapytałem czy paczka, pudełko lub sama płyta nosi jakieś ślady uszkodzeń - odpowiedź była że nie i kupujący przyznał, że wszystko jest w stanie idealnym i dobrze zapakowane. 
Kolejna moja myśl - może jakiś losowy przypadek, losowy błąd lub może wada fabryczna płyty i poprosiłem o odesłanie gry. Chwilę później coś mnie tknęło i poprosiłem o zdjęcie płyty - oto co otrzymałem:

605AC564-8C30-4170-9C6C-EC46802050EA.jpeg

Nie - to nie są moje odciski palców 🙈

Poprosiłem o wyczyszczenie płyty i ponowienie próby zainstalowania gry - na tym rozmowa się zakończyła.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

@komis-bell Takie rośnie nam społeczeństwo, to tak jakbyś nie zauważył.

oznacz moderatorów

rppf
#12 Orędownik#

@pinsplash  napisał(a):

@kostas11 oraz @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  spójrzcie chociażby dzisiaj na wątki. Kupujacy są świecie przekonani że KAŻDA przesyłka przy wykupionym smarku powinna być darmowa.  I potem są takie "kwiatki" Kupujący bądź nie czytają regulaminu smarka, bądź czytają i nie rozumieją. Zróbcie jakiś test jako ostatni etap kupowania smarka , np 3 zadania ze zrzutami a różnych aukcji aby kupujący powiedział gdzie ile ( jeśli) zapłaci za przesyłkę. Nie zda = nie ma smarka.


Przecież kupując i płacąc WIDZIMY czy zapłacimy za przesyłkę czy nie !!! 

Jak moźna tego przed zapłatą nie widzieć ?? 

Niech mi to ktoś wytłumaczy, bo ja już tego nie rozumiem !!

A jak ktoś nie zauważył i nie zwrócił uwagi, że płaci więcej niż za towar/ towary ...to JEGO WINA !! I wściekać się moźe na samego siebie !!

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Nawet jak widzi to kupuje bo potrzebuje

a potem wylewa żale 

moze byc tak ze nie widzi tylko klika byle szybciej 

tak samo jak nie czyta ze coś jest bez pokrywki czy bez opakowania naporem aIw dziwi ze stan nie jest fabryczny

analfsbetyzacja postępuje 

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Kupujący nie czytają, nie ogarniają... czytanie po łebkach

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Generalnie społeczeństwo **piiip**ieje i analfabetyzuje się 😞

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@kostas11 Miałem takiego kwiatka ,dał po 3 gwiazdki bez tłumaczenia ale jak podpytałem dlaczego to odpowiedział " wszystkim daję po 3 gwiazdki tym co nie udostępniają smarta". 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 przykro mi, ale ten sprzedający nie zwrócił się do nas, abyśmy usunęli ten komentarz. Co więcej, udzielił już na niego odpowiedź kupującemu, więc nie mamy tutaj żadnych podstaw do działania. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Z ciekawości: czy gdyby się zwrócił, to w ogóle rozważalibyście usunięcie komentarza???

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Monika__L Jeżeli sprzedający zwróciłby się do nas z takim wnioskiem to na pewno tak. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

To dlacEgo odmawiacie kiedy ktoś wystawia negatyw kiedy nie doczytał ze nie ma prawa zwrotu. Kiedy sie wścieka ze kurier przetrzymał paczkę na sortowni. Czyli z przyczyn nadal nie dotyczących sprzedawcy

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ możesz zbadać sprawę bo sprzedawca zwrócił się z wnioskiem i odmówiliście 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mm-computers
#11 Animator#

typowe - komentarz za nic, brak reakcji serwisu. No w sumie to pewnie jest - spadek jakości sprzedaży i poinformowanie, że mogą zablokować sprzedaż lub usunąć SMART z ofert Sprzedawcy, bo jak wiadomo to jego wina.

O co chodzi - nie do końca wiadomo, ale to wina Sprzedawcy, albo "to subiektywna ocena transakcji, w którą nie ingerujemy"

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Podsyłam numer zgłoszenie nr "32562985" [ ref:_00D24aE05._5003VY8yyJ:ref ] gdzie była odmowa usunięcia opinii 🙂

Nie może tak być że przez Wasz niedopracowany system sprzedawca może stracić firmę ( przypominam że w tej branży inwestycyjnej można sprzedawać jak ma się minimum 98 % )

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ numer zgłoszenie nr "32562985" [ ref:_00D24aE05._5003VY8yyJ:ref ] 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Podstawy są ponieważ komentarz jest niezgodny z regulaminem, ponieważ nie dotyczy transakcji. Allegro wprowadza w błąd kupujących reklamą SMARTA.

oznacz moderatorów