Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Od wczoraj wprowadziliście koleją "innowację" pod tytułem konieczność podawania numeru zamówienia w korespondencji z Kupującym na czacie Allegro. Mam kilkadziesiąt informacji dziennie do wysłania Kupującym, od wczoraj muszę podawać numer zamówienia na czacie, czyli muszę przejść do szczegółów zamówienia i przekleić numer do czatu. Z kilkudziesięciu klientów mam kilkaset kliknięć do wykonania żeby przekleić numery. Pytam czy ta "innowacja" to rozwiązanie stałe czy może przemyślicie zagadnienie i wrócicie do opcjonalnego wpisywania tego numeru. W tej chwili przysporzyliście mi wiele pracy a sprzedaż ma nie polegać na pracochłonnej administracji bo ktoś wymyślił ta zmianę, tylko my Sprzedawcy mamy SPRZEDAWAĆ i nie tracić czasu na głupoty. Czy to rozwiązanie wprowadzone przez Allegro wczoraj, czy może wrócić do poprzedniej formy, czyli wpisywania numeru zamówienia jako alternatywę a nie konieczność??? W tej chwili składam reklamację, ponieważ przyjęte przez was rozwiązanie jest pracochłonne, nieefektywne i niepotrzebne. Tracę czas a przez to i pieniądze.
Dodam że tej "innowacyjności" nie wprowadziliście dla portali zintegrowanych z Allegro, one wysyłając wiadomości na czat Allegro nie muszą podawać numeru zamówienia. Pytam dlaczego tak utrudniliście komunikacje bezpośrednio ze strony Allegro???
@BrickWorkshop Czy możesz mi wskazać, gdzie dostałaś informację o konieczności wysyłania numerów zamówień przez Centrum Wiadomości? Będę wdzięczna za zrzut ekranu.
Prosze bardzo, wysłałam zrzut
Cześć, @BrickWorkshop. Wdrożyliśmy zmiany, ponieważ chcemy wyeliminować sytuacje, w których klienci otrzymują przez Centrum Wiadomości phishingowe i niechciane wiadomości od osób, które próbują wyłudzić dane - jeśli taka rozmowa miałaby nie dotyczyć ich zakupów na Allegro.
ale ta "zmiana" ciągle nie dotyczy zautomatyzowanych maili wysyłanych przez zewnętrzne portale np księgowe, które masowo mogą wysyłać wiadomości na czacie Allegro i to bez podawania numeru zamówienia. Czyli wprowadziliście zmianę/utrudnienie dla użytkowników sporadycznie komunikujących się z Kupującym /Sprzedającym, ale dla zewnętrznych portali nie wprowadziliście tej "zmiany na dobre" BRAWO ALLEGRO, znowu przejaw hipokryzji
Podpinam się, wczoraj też to zauważyłem. Później oczywiście nie mogłem wysłać wiadomości w rozsądnym tempie, bo była "weryfikowana", ale to już inna bajka.