anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

konieczność podania numeru zamówienia na czacie z Kupującym?

BrickWorkshop
#11 Animator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  Od wczoraj wprowadziliście koleją "innowację" pod tytułem konieczność podawania numeru zamówienia w korespondencji z Kupującym na czacie Allegro. Mam kilkadziesiąt informacji dziennie do wysłania Kupującym, od wczoraj muszę podawać numer zamówienia na czacie, czyli muszę przejść do szczegółów zamówienia i przekleić numer do czatu. Z kilkudziesięciu klientów mam kilkaset kliknięć do wykonania żeby przekleić numery. Pytam czy ta "innowacja" to rozwiązanie stałe czy może przemyślicie zagadnienie i wrócicie do opcjonalnego wpisywania tego numeru. W tej chwili przysporzyliście mi wiele pracy a sprzedaż ma nie polegać na pracochłonnej administracji bo ktoś wymyślił ta zmianę, tylko my Sprzedawcy mamy SPRZEDAWAĆ i nie tracić czasu na głupoty. Czy to rozwiązanie wprowadzone przez Allegro wczoraj, czy może wrócić do poprzedniej formy, czyli wpisywania numeru zamówienia jako alternatywę a nie konieczność??? W tej chwili składam reklamację, ponieważ przyjęte przez was rozwiązanie jest pracochłonne, nieefektywne i niepotrzebne. Tracę czas a przez to i pieniądze.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

BrickWorkshop
#11 Animator#

Dodam że tej "innowacyjności" nie wprowadziliście dla portali zintegrowanych z Allegro, one wysyłając wiadomości na czat Allegro nie muszą podawać numeru zamówienia. Pytam dlaczego tak utrudniliście komunikacje bezpośrednio ze strony Allegro???

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@BrickWorkshop Czy możesz mi wskazać, gdzie dostałaś informację o konieczności wysyłania numerów zamówień przez Centrum Wiadomości? Będę wdzięczna za zrzut ekranu. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BrickWorkshop
#11 Animator#

zrzut.png

oznacz moderatorów

BrickWorkshop
#11 Animator#

Prosze bardzo, wysłałam zrzut

 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @BrickWorkshop. Wdrożyliśmy zmiany, ponieważ chcemy wyeliminować sytuacje, w których klienci otrzymują przez Centrum Wiadomości phishingowe i niechciane wiadomości od osób, które próbują wyłudzić dane - jeśli taka rozmowa miałaby nie dotyczyć ich zakupów na Allegro. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BrickWorkshop
#11 Animator#

ale ta "zmiana" ciągle nie dotyczy zautomatyzowanych maili wysyłanych przez zewnętrzne portale np księgowe, które masowo mogą wysyłać wiadomości na czacie Allegro i to bez podawania numeru zamówienia. Czyli wprowadziliście zmianę/utrudnienie dla użytkowników sporadycznie komunikujących się z Kupującym /Sprzedającym, ale dla zewnętrznych portali nie wprowadziliście tej "zmiany na dobre" BRAWO ALLEGRO, znowu przejaw hipokryzji

oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#11 Animator#

Podpinam się, wczoraj też to zauważyłem. Później oczywiście nie mogłem wysłać wiadomości w rozsądnym tempie, bo była "weryfikowana", ale to już inna bajka.

oznacz moderatorów