Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Nr sprawy: 41706293. Składałem reklamację na opłaty dodatkowe DPD za pośrednictwem Allegro. Przewoźnik odrzucił, więc chciałem się odwołać ale konsultant odmówił twierdząc, że minęło 14 dni od decyzji. Prosiłem o ponowne złożenie reklamacji od nowa i również spotkałem się z odmową.
Nie miałbym pretensji gdyby nie fakt, że miałem identyczną sytuacją na swoim drugim koncie i inny konsultant normalnie przyjął sprawę do ponownego rozpatrzenia. Nie jest to pierwszy raz kiedy składałem reklamację DPD przez allegro nie dotrzymując terminu 14 dni i zawsze była ona przyjmowana ponownie bez zastrzeżeń.
Proszę o wyjaśnienie tej kuriozalnej sytuacji. Chce ponowić reklamację!
To nie jest kpa by od decyzji przysługiwało odwołanie spróbuj 2x przez innego konsultanta
W przypadku reklamacji usług pocztowych można się odwołać od decyzji odmownej.
ja mam sytuacje gdy, musiałem czekać na zrzeczenie sie praw do przesyłki przez kupującego oczywiście tyle to trwało, że przewoźnik reklamacja moją odrzucił z powodu przekroczenia terminu.
Allegro oczywiście umywa ręcę w tej kwestii choć to powinni załatwić bo to nie moja wina, że kupujący musiał się zrzec się praw do przesyłki.. i jestem w plecy
Trzeba było się odwołać i powołać na brak wymagania takiego dokumentu w rozporządzeniu.
A tu stosowny fragment na temat dokumentów, jakie przewoźnik może wymagać do rozpatrzenia reklamacji. Jest to sztywny katalog.
2. Do reklamacji wnoszonej w postaci innej niż za pomocą środków komunikacji elektronicznej należy dołączyć:
1) oryginał dokumentu potwierdzającego nadanie przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego albo oryginał pokwitowania nadania takiej przesyłki lub takiego przekazu, jeżeli taki dokument jest wydawany przez operatora pocztowego nadawcy - do wglądu;
2) oświadczenie nadawcy o zrzeczeniu się prawa do dochodzenia roszczeń - w przypadku, o którym mowa w art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, zwanej dalej "ustawą";
3) kopię protokołu sporządzonego przez operatora pocztowego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki rejestrowanej lub stwierdzonych ubytkach jej zawartości - w przypadku przyjęcia tej przesyłki przez adresata - albo
4) oświadczenie o stwierdzonych ubytkach lub uszkodzeniach przesyłki rejestrowanej złożone przez przyjmującego tę przesyłkę bezpośrednio przy przyjęciu przesyłki;
5) opakowanie uszkodzonej przesyłki, jeżeli operator pocztowy tego zażąda;
6) oświadczenie o stwierdzeniu niewidocznych ubytków lub uszkodzeń przesyłki pocztowej, z zachowaniem terminu, o którym mowa w art. 87 ust. 6 ustawy, wraz ze wskazaniem okoliczności bądź dowodów potwierdzających zaistnienie okoliczności warunkujących dochodzenie odszkodowania, o których mowa w art. 87 ust. 6 ustawy;
7) przytoczenie okoliczności potwierdzających nadanie lub doręczenie przesyłki pocztowej albo przekazu pocztowego oraz wskazanie dowodów potwierdzających ten fakt;
\8) dokumenty potwierdzające nienależyte wykonanie usługi doręczenia przesyłek pocztowych, o których mowa w art. 89 ustawy - do wglądu.
3. Do reklamacji wniesionej za pomocą środków komunikacji elektronicznej należy dołączyć kopie dokumentów, o których mowa w ust. 2. Jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, operator pocztowy może zażądać przekazania mu oryginałów tych dokumentów.
@miko365 Z tego, co widzę konsultantka przekazała Ci informację, że obsługą reklamacji logistycznych zajmuje się dedykowany zespół, z którym prowadziłeś korespondencję w zgłoszeniu 40275349. Przekazała również, że w przypadku konieczności należy napisać kolejne zgłoszenie właśnie w korespondencji nr 40275349, ponieważ ona nie może podważać przedstawionej decyzji.
To jest tylko część wypowiedzi tej osoby.