Konsultant Allegro odmawia ponownego złożenia reklamacji do DPD
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
Nr sprawy: 41706293. Składałem reklamację na opłaty dodatkowe DPD za pośrednictwem Allegro. Przewoźnik odrzucił, więc chciałem się odwołać ale konsultant odmówił twierdząc, że minęło 14 dni od decyzji. Prosiłem o ponowne złożenie reklamacji od nowa i również spotkałem się z odmową.
Nie miałbym pretensji gdyby nie fakt, że miałem identyczną sytuacją na swoim drugim koncie i inny konsultant normalnie przyjął sprawę do ponownego rozpatrzenia. Nie jest to pierwszy raz kiedy składałem reklamację DPD przez allegro nie dotrzymując terminu 14 dni i zawsze była ona przyjmowana ponownie bez zastrzeżeń.
Proszę o wyjaśnienie tej kuriozalnej sytuacji. Chce ponowić reklamację!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To nie jest kpa by od decyzji przysługiwało odwołanie spróbuj 2x przez innego konsultanta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W przypadku reklamacji usług pocztowych można się odwołać od decyzji odmownej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ja mam sytuacje gdy, musiałem czekać na zrzeczenie sie praw do przesyłki przez kupującego oczywiście tyle to trwało, że przewoźnik reklamacja moją odrzucił z powodu przekroczenia terminu.
Allegro oczywiście umywa ręcę w tej kwestii choć to powinni załatwić bo to nie moja wina, że kupujący musiał się zrzec się praw do przesyłki.. i jestem w plecy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Trzeba było się odwołać i powołać na brak wymagania takiego dokumentu w rozporządzeniu.
A tu stosowny fragment na temat dokumentów, jakie przewoźnik może wymagać do rozpatrzenia reklamacji. Jest to sztywny katalog.
2. Do reklamacji wnoszonej w postaci innej niż za pomocą środków komunikacji elektronicznej należy dołączyć:
1) oryginał dokumentu potwierdzającego nadanie przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego albo oryginał pokwitowania nadania takiej przesyłki lub takiego przekazu, jeżeli taki dokument jest wydawany przez operatora pocztowego nadawcy - do wglądu;
2) oświadczenie nadawcy o zrzeczeniu się prawa do dochodzenia roszczeń - w przypadku, o którym mowa w art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, zwanej dalej "ustawą";
3) kopię protokołu sporządzonego przez operatora pocztowego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki rejestrowanej lub stwierdzonych ubytkach jej zawartości - w przypadku przyjęcia tej przesyłki przez adresata - albo
4) oświadczenie o stwierdzonych ubytkach lub uszkodzeniach przesyłki rejestrowanej złożone przez przyjmującego tę przesyłkę bezpośrednio przy przyjęciu przesyłki;
5) opakowanie uszkodzonej przesyłki, jeżeli operator pocztowy tego zażąda;
6) oświadczenie o stwierdzeniu niewidocznych ubytków lub uszkodzeń przesyłki pocztowej, z zachowaniem terminu, o którym mowa w art. 87 ust. 6 ustawy, wraz ze wskazaniem okoliczności bądź dowodów potwierdzających zaistnienie okoliczności warunkujących dochodzenie odszkodowania, o których mowa w art. 87 ust. 6 ustawy;
7) przytoczenie okoliczności potwierdzających nadanie lub doręczenie przesyłki pocztowej albo przekazu pocztowego oraz wskazanie dowodów potwierdzających ten fakt;
\8) dokumenty potwierdzające nienależyte wykonanie usługi doręczenia przesyłek pocztowych, o których mowa w art. 89 ustawy - do wglądu.
3. Do reklamacji wniesionej za pomocą środków komunikacji elektronicznej należy dołączyć kopie dokumentów, o których mowa w ust. 2. Jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, operator pocztowy może zażądać przekazania mu oryginałów tych dokumentów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@miko365 Z tego, co widzę konsultantka przekazała Ci informację, że obsługą reklamacji logistycznych zajmuje się dedykowany zespół, z którym prowadziłeś korespondencję w zgłoszeniu 40275349. Przekazała również, że w przypadku konieczności należy napisać kolejne zgłoszenie właśnie w korespondencji nr 40275349, ponieważ ona nie może podważać przedstawionej decyzji.
Moderatorka
Jak dostawa na czas - to Allegro!
Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To jest tylko część wypowiedzi tej osoby.