Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak nr telefonów powoduję mnóstwo emailii z prośbą o jego podanie, wudłuża to czas a niejednokrotnie rezygnację z zakupu, sprzedaż spada i daje do myślenia, co dalej?
Przy takich kosztach skłania do własnej strony internetowej.
Jaki to ma cel ? Komu to ma służyć?
A może coś przeoczyliśmy.
Prosze o wyjaśnienie.
pozdrawiam
gg
Zgodnie z Ustawą, sprzedawca ma obowiązek podawać numer telefonu w chwili zawarcia umowy. Jeśli ktoś komuś blokuje udostępnienie, robi to moim zdaniem niezgodnie z prawem.
"Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową"
Ja to rozumiem, że jeszcze przed dokonaniem zakupu. Prawda?
Najpóźniej w chwili, czyli oczywistym jest, że jeszcze przed zakupem, podobnie jak inne dane wymagane Ustawą.
Chciałem doprecyzować, bo napisałeś "w chwili zawarcia umowy"😀
@xyz96 ma rację
konsument musi wiedzieć przed zawarciem umowy od kogo kupuje produkty
i to mówi wyraźnie ustawa konsumencka
traktując dane przedsiębiorcy na równi z opisem produktu
allegro tutaj moim zdaniem przekroczyło zasady ingerencji w ofertę
łamie polskie prawo usuwając te dane
i naraża sprzedawców/oferentów na odpowiedzialność karną i cywilną
np: względem uokik czy inspekcji handlowej
kontakt: adres firmy, telefon to dane po których identyfikuje się przedsiębiorcę, sprawdza jego wiarygodność i uczciwość i rzetelność - a także pozwala zweryfikować warunki oferty przed jej zawarciem
np: poprzez dopytanie odnośnie szczegółów oferty
Skoro prawo tak mówi to dlaczego allegro wymazało telefony kontaktowe?
@Global-Gum Allegro może robić to, co robi, bo wie, że od decyzji Prezesa UOKiK do prawomocnego wyroku sądu minie co najmniej 5 lat:
https://allegro.pl/regulaminy/decyzja-prezesa-uokik-nr-ddk-1-2016-Pg6lAwOr9FX